Foto bij Hoofdstuk LXXVIII

Ik heb jullie al heel lang niet meer gezegd hoe geweldig jullie zijn. Jullie reacties en gewoon al het feit dat er zo veel mensen zijn die dit lezen verbazen me iedere keer weer. ^^


Oliver probeerde zichzelf voor te houden dat het maar woorden waren en dat Michael het niet verdiend had hem daarmee pijn te kunnen doen, maar het was verdomd veel moeilijker om dat ook echt te geloven.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Elizabetha

    DANKJEDANKJEDANKJE!!!!!!
    Nou ben ik natuurlijk wel Ms. Paranoia, dus ik ben er nog niet uit of het iemand met polyjuice potion op is of echt Perce, maar dan moet ik dus maar snel verder lezen!

    1 decennium geleden
  • Tuala

    Oh oh, dit moment is zo mooi dat ik het niet wil verpesten door als een dolle het volgende hoofdstuk te gaan lezen (en om zo te achterhalen of ze elkaar kussen). Ik dwing mezelf momenteel dus om rustig een reactie te typen, jij bent het immers waard om te weten dat dit hoofdstuk zeer gewaardeerd word. Oké, nu mag ik van mezelf als een dolle op 'verzenden' en op het pijltje klikken.

    1 decennium geleden
  • Theodora

    I'm smiling as bright as a Jack O'Lantern *O*

    1 decennium geleden
  • MatchboxCar

    net heel je verhaal gelezen!
    terwijl ik eigenlijk moet studeren (oeps)

    het is super mooi! niet stoppen alsjeblieft

    1 decennium geleden
  • Muze

    Aaaaaagh he's back, he's alive! Yippie!


    Oke Ol, kus hem nu maar om te checken of zijn lippen ook echt zijn(A)

    sure Perce wouldn't mind(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen