Foto bij Zayn

Ik ga nu wat korte stukjes posten, of willen jullie liever dat ik minder stukjes post, maar dat het dan grotere hoofdstukken zijn? reageer en kudo's please xxx

'Mijn keuze is dat ik en Harry een koppel zijn.' De rest wat Lotte daarna zei hoorde ik al niet meer.
Ik had wel ergens verwacht dat ze voor Harry ging kiezen, maar het kwam gewoon hard aan.
Ik zag Harry en Lotte samen bij zitten en zag dat ze gelukkig waren.
Ik ging nu niet Harry en Lotte hun relatie verpesten, en ik ging weer normaal doen tegen alle boys en Lotte.
Ik ging een goeie vriend worden voor Lotte, 1 die ze kan vertrouwen en die er in moeilijke periodes altijd voor haar zal zijn.
Ik zei tegen Lotte dat ik even mee haar wou praten en ze ging met me mee.
Ze vroeg of het ging met me? En ik antwoordde dat ik haar keuze respecteerde en dat ik een goeie vriend voor haar ging worden.
Ze zei dat ze het lief van me vond en we gaven elkaar een knuffel.
We gingen weer naar de andere boys en ze ging bij Harry zitten.
Ik zag echt dat ze gelukkig waren samen en ik was super blij voor haar.
We babbelden nog even en toen gingen Harry en Lotte naar huis.
Ik ging naar mijn kamer en ging dan gaan slapen.

Reageer (2)

  • cocoishappy

    RRRRRRRRRRRRR gwn voor Harry kiezen!
    ik wil dat ze me Zayn gaat!

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Zie ge wel.....Karma gewoon...Karma....En JA meer kleine stukjes is leuk :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen