Heeeeej hier het volgende deeltje. Reageer wie je denkt dat het gaat zyn met wie ze een koppel is!!! xxx

Het was zo ver, ik had mijn keuze gemaakt. Ik ging naar de jongens gaan om het hun te vertellen, maar eerst ging ik naar de persoon gaan waar ik mijn keuze voor heb gemaakt. Ik belde hem en zei dat ik naar ging komen. Hij zei dat het 'ok' was en vroeg wat er was?
Ik zei dat ik dat ging zeggen als ik bij hem was. Ik ging naar zijn huis en belde aan. Hij deed open en ik stapte naar binnen.
Ik vertelde hem dat het echt moeilijk was voor mij, maar dat ik toch door had dat ik echt veel meer op hem verliefd was.
Hij was zo blij en zei dat hij ook sper verliefd was op mij, en dat hij graag een koppel wou worden.
Ik zei natuurlijk dat ik dat ook wou worden, en we kusten elkaar op de mond, en dat werd al snel een tongzoen.
Na een paar minuutjes stopten we, en vroeg ik aan hem hoe we het gingen vertellen aan de andere boys?
We wisten allebei goed genoeg dat dat nog voor problemen gingen zorgen, maar daar dachten we nu even niet aan.
We waren super gelukkig samen, en de andere boys moesten dat maar accepteren.
We gingen nog even wandelen in het park en daarna belde ik naar Liam om te vragen of we mochten langs komen, omdat we iets moesten vertellen.
Hij zei dat het geen enkel probleem was, en we vertrokken naar de boys hun huis. Ze zaten daar allemaal te wachten op ons.
Toen begon ik te vertellen: 'Ik weet dat sommige hier niet blij mee zullen zijn, maar ik moest mijn eigen keuze maken.
Deze heb ik ook gemaakt. Jullie moeten deze nu gewoon respecteren. Mijn keuze is dat ik en .......

Reageer (2)

  • Criminality

    Ik denk dat ze voor Zayn gekozen heeft... Ist juist? :8

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Zayn :p Hahah Karma en nu is dat waarschijnlijk Harry haha :P

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen