Tweet TWELVE
zijn er maar twee mensen die een shout out wilden voor hun story?
...
Maar ik vond ze allebei goed, dus ik geef ze allebei een shout out!
Alstublieft
1. Ik liep samen met Koningin Beatrix door de woestijn. Toen we even stopten om te slapen zagen we een hele witte aardbei in de verte. We wouden er heen gaan maar we werden geroepen door Michael Jackson We zuchtte en zwommen terug naar verwegistan
Shout out voor: xMissxHoranx met de story: Please don't wake me up ft. Josh Devine >>> http://www.quizlet.nl/stories/98846/please-dont-wake-me-up-ft-josh-devine/
2. Deze krijgt een shout out in het volgende hoofdstukje.
Ze was niet online dus ik kon ook niet vragen wat voor verhaal ik een shout out moest geven.
Ik keek uit mijn raampje en zag het prachtige Londen voor me liggen. We waren net geland en we moesten nog even wachten totdat we op konden staan en uit konden stappen. 'Dames en heren. U kunt nu uitstappen. Uw koffers kunt u terugvinden op Band 3.' De vrouwenstem herhaalde dit nog een paar keer voordat iedereen opstond en achter elkaar naar buiten liep. Melissa en ik zaten achterin het vliegtuig en sloten ons als laatsten achter aan de rij. We liepen naar de deur en het goede weer kwam ons tegemoet. De zon scheen fel op mijn gezicht en ik kneep mijn ogen half dicht. Ik liep achter Melissa de trap af en zette mijn voet voor de aller eerste keer op Londense () bodem. Melissa gooide haar handen in de lucht bedankte Londen dat het weer zo goed was en sloeg daarna een arm om mijn schouder heen. 'Heerlijk. We zijn in Londen. Het weer is stralend.' en ze keek omhoog. 'En niets kan dit nu nog verpesten.' ze glimlachte breed naar mij en trok me lachend mee. 'Op welke band moesten we onze koffers nou ook alweer ophalen?' vraag ik aan Melissa. 'Volgens mij op band drie.' zegt ze en ze wijst naar een grote lopende band met een bord waar 3 op staat. We lopen naar de band en wachten totdat we onze koffers zien. 'Die is van mij.' gilt Melissa en ze springt half op de band om haar grote blauwe koffer te pakken. Ik lach en zie dat mijn koffer er ook aan komt rollen. Ik pak mijn koffer en loop achter Melissa aan die al bij de treinborden staat te kijken. 'De volgende trein gaat over 10 minuten.' zegt ze tegen me. 'Zullen we dan maar gewoon de volgende nemen?' vraag ik. Melissa knikt instemmend en kijkt om zich heen. 'Zullen we kijken of we ergens een Starbucks kunnen vinden?' vraagt ze met een glimlach op haar gezicht. Ik knik en samen lopen we door het best wel grote winkelcentrum van het vliegveld. Na vijf minuten te hebben gelopen zie ik een Starbucks. Ik trek Melissa mee en we ploffen neer op een stoeltje. 'Aaah.' zucht Melissa. 'Ik heb echt heel veel zin in chocomel of hoe ze dat hier ook noemen.' zegt ze. Ik knik en pak een kaart die op het tafeltje ligt. 'We kunnen er ook een gebakje bij nemen.' zeg ik tegen Melissa. Ze knikt hevig en kijkt me verlekkerd aan. Ik lach om Melissa's gezicht en richt me weer op de kaart.
OK.dit stukje was slecht vind ik zelf. Sorry...
Mijn stukjes zijn nu op, en ik heb volgende week toetsweek. dus het duurt wel even voordat er weer een stukje komt...
Dusssss.
Reageer (1)
succes met je toetsweek ! haha, ik ben gezegend; wij hebben alleen 2x per jaar examens, waar je vrijwillig aan deel mag nemen (: (kan ik langer aan quizlet)
1 decennium geleden