Heeej, hier het volgende deeltje.
Nog effe een vraagje: Ik moest voor nederlands een verslag schryven over iets, en heb dat zo gedaan over een concert van one direction.
Zouden jullie graag hebben dat ik dat op mijn profiel zet, zodat jullie het kunnen lezen? laat het me weten. xxx

Ik zat er aan te denken om voor een tijdje terug naar mijn eigen huis te gaan om daar na te denken.
Ik pakte al mijn spullen bij elkaar en ging naar de boys om afscheid te nemen.
Ik zei dat als ze zin hadden ze maar naar mij moesten kopen of eens moesten bellen. Ze zeiden dat het ok was en ik gaf hun allemaal nog een knuffel en ging naar mijn eigen huis. Ik was nu 3 weken weg geweest en mijn appartement lag er echt rommelig bij.
Er lag overal stof en alles was nog net hetzelfde als op de dag dat alles veranderde. Ik begon een beetje op te ruimen en toen ik klaar was belde ik eens naar mijn vriendin Myrthe die ik na het ongeval niet veel meer had gehoord. Ik vroeg of ze zin had om naar mij te komen en ze zei dat het ok was.
Na 15 minuutjes was ze er en begon ze me direct uit te horen over de boys.
Ik vertelde haar alles van het begin tot het einde en ze begon mega te flippen. Ze was echt mega blij voor mij en zei dat het voor haar ook een moeilijke keuze zou geweest zijn om voor 1 van de boys te kiezen.
Ik zei dat ik even tijd ging nemen om er over na te denken en ze zei dat dat een goed idee was.
Om half 11 ging ze naar huis en ik dacht er aan om eens vroeg te gaan slapen. Ik pakte nog een douche en ging dan naar mijn bed.
De volgende ochtend werd ik pas laat wakker. Ik nam rustig een onbijtje en ging dan naar het stad om nog wat kleren te gaan kopen.
Ik kocht alles wat me paste en wat ik mooi vond en op het eind van de dag kwam ik thuis met 10 zakken vol met kleren en schoenen. Ik was super blij dat ik nog eens had kunnen gaan shoppen en dat ik effe mijn zorgen kon vergeten. Ik dacht dan niet aan de boys, maar alleen maar aan mijn eigen.
Natuurlijk was ik nu weer thuis en kon ik me nu met niks anders meer bezig houden dan te denken aan de boys. Vooral aan Harry en Zayn dan.
Ik dacht der aan om Liam eens te bellen en te vragen of hij eens naar mij kon komen. Ik belde hem en hij zei dat hij direct ging komen.
Ik vertelde hem dat ik echt niet wist hoe ik er aan moest beginnen om een keuze te maken tussen Harry en Zayn.
Liam zei dat ik ook voor geen 1 van beide kon kiezen en gewoon met ze allebei super goede vrienden kon worden als dat beter zou zijn.
Ik vond dit nog niet zo'n slecht idee want anders ging sowieso de vriendschap met 1 van de 2 kapot gaan.
Ik zei tegen Liam dat ik er nog over ging nadenken, maar dat ik dat van hem geen slecht idee vond.
We babbelden nog een paar uurtjes en dan zei hij dat hij maar eens naar huis ging. Hij ging weg en ik ging gaan slapen.

Reageer (4)

  • Criminality

    Zet het verslag van Nederlands der maar op kwil wel ne keer zien wa da mens der zo slecht aan vond ;)
    Dit stukje was zoals gewoonlijk weer super geschreven!
    Schrijf maar snel verder! :D

    1 decennium geleden
  • LukeFluke5SOS

    top verhaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!xxxx

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    1DCookyLOver, Je zou nog gelijk kunnen hebben hahhahaa xD Snel verder Lisa! :)

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    waarschijnlijk wordt ze nu zo verlmiefd om Louis ofso haah hilarisch

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen