Foto bij Harry

Heej hier het volgende stukje van wie willen jullie nu een pov?
Zouden jullie me asjeblieft veel reacties en kudos willen geven.
Bedankt en veel leesplezier xxx

Hoe durfde Zayn zo te doen? We zijn vrienden en nu zit hij nog te beweren dat hij alleen maar vrienden met haar wil worden en niks meer dan dat.
Ik geloof der niks van en ben ook niet van plan om toe te geven. Ik moest natuurlijk zorgen dat ik niet de hele groep tegen mij ging hebben, maar nu had ik gezien dat de groep het ook erg vind wat dat Zayn doet. Ik kan ook niet meer met Lotte spreken, want Zayn is gewoon alle momenten van de dag bij haar.
Hij wil haar helemaal alleen voor hem krijgen en dat is hem ook aan het lukken.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen om Zayn uit de buurt van Lotte te houden. Ik ging maar eens gaan vragen aan Lotte wanneer we nog eens gingen afspreken. Ik ging naar haar kamer en klopte op de deur. Ze deed open en wie zat er weer in haar kamer: Zayn.
Ik was echt kwaad en liep boos weg. Lotte riep 'wacht', maar ik liep weg zonder achterom te kijken. Ik ging mijn kamer in en deed de deur op slot.
Lotte klopte op mijn deur en zei dat ze moest spreken met mij. Ik wist niet wat ik moest doen. Ik wou wel met haar praten, maar na daarnet begon ik te twijfelen. Ik deed toch maar de deur open en liet Lotte binnenkomen. Ze begon direct te praten en te zeggen dat het haar speet en dat ze ging zorgen dat Zayn niet zoveel meer bij haar is zodat wij meer bij elkaar konden zijn. Ik zei dat ik dat oké vond, maar dat ze wel moest weten, dat Zayn kwaad ging zijn daar voor.
Ze antwoordde dat Zayn niet alles moest willen en dat hij niets moet denken dat zij alleen vrienden met hem is en met niemand anders.
Lotte zei dat ze ging gaan slapen, en dat ze als ze wakker was eerst naar mij ging komen. Ik zei dat het oké was, en gaf haar nog een kusje op de wang.
We zeiden nog 'slaapwel' en gingen dan slapen. Die nacht kon ik niet slapen. Ik lag de hele nacht wakker, te denken aan Lotte.
Ik was echt super blij dat we met elkaar hebben gepraat, want anders was het nu nog altijd gelijk daarvoor.
Ik sliep toch nog even en om 9u werd ik wakker door iemand die op mijn deur klopte. Ik zei 'binnen', en Lotte kwam naar binnen gestapt.
Ze zag er super gelukkig uit, en bij mij was dat niet anders. Ze had een ontbijt gemaakt en meegenomen. Ze zette haar op mijn bed en we begonnen te eten.
Ze vroeg ook aan mij of het niet de bedoeling was, dat ik na dat ik hersteld was terug naar huis ging? Ik zei dat ik veel liever wou dat ze hier bleef, omdat ze anders toch maar alle dagen alleen thuis zit. Ze zei dat we het beter ook eerst nog eens aan de andere boys gingen vragen, of het oké was dat ze hier zou blijven wonen. Ze was echt zo super lief. Ik wou echt super graag een koppel zijn met haar. Ik weet wel dat het voor haar moeilijk is, en ging haar de tijd geven die ze nodig had. xxx

Reageer (1)

  • Cliffayne

    Misschien moet ze maar even naar huis ghaan zodat ze kan nadenken?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen