hier het volgende stukje asjeblief reacties en kudos xxx

Ik was echt zo kwaad, niet op Lotte maar op Harry. Ik wist niet waarom, maar ik kon gewoon niet verdragen dat Lotte ook op Harry verliefd is.
Ik kwam super goed overeen met Lotte en was super goede vrienden met haar, maar ergens wist ik dat ze voor Harry ging kiezen.
Dit wou ik niet laten gebeuren maar ik kon er toch niks aan doen. Ik ging naar Lotte haar kamer en vroeg of ze zin had om te gaan shoppen.
Ze was super blij dat ik het haar vroeg en ze maakte haar direct klaar. We vertrokken en toen we aankwamen in het stad was het al zot druk.
Overal liepen mensen, reden auto's en toen we eindelijk een parkeerplaats hadden gevonden, was er al een halfuur gepasseerd. We gingen eerst naar de Hollister binnen en kocht daar voor Lotte wat kleren en na een paar uurtjes gingen we iets gaan eten. Na het eten keerden we terug en Lotte was echt super blij en bedankte me zot veel. Maar die blijdschap veranderde al snel toen we binnenkwamen in ons huis. Harry zat ons met een jaloerse blik aan te kijken en de anderen keken al niet veel beter.
Lotte vroeg wat er scheelde, maar niemand gaf antwoord.
Ik zei tegen Lotte dat ze maar al naar haar kamer moest gaan en dat ik eerst met de boys ging praten en dan naar haar ging komen.
Ik vroeg aan de boys wat er aan de hand was en ze zeiden dat ik moest stoppen met zo te doen tegen Lotte zodat ik voor haar ging kiezen.
Ik zei dat dat echt niet mijn bedoeling is en dat ik gewoon super goeie vrienden met haar wil worden. Ze zeiden dat ze me niet geloofden en ik ging naar Lotte.
Ik klopte op haar deur en ze liet me binnen. Ze vroeg wat er nu was met de jongens en ik vertelde haar wat ze mij hadden gezegd.
Ze zei dat ze het erg vond dat ze zo iets durven te zeggen en dat ze met de jongens ging praten. Ze zei dat ze met hen ging gaan praten en dat ik op haar kamer mocht blijven. Ik wist niet wat ze gingen zeggen tegen de jongens en ergens dacht ik wel dat ze der fout op gaan reageren. Ik ging rustig blijven en als Lotte terug kwam het haar alemaal vragen. Hopelijk duurt dat niet te lang. xxx

Reageer (4)

  • Criminality

    Goed nieuws, ik heb de kudo-knop gevonden :D

    1 decennium geleden
  • Criminality

    Mooi Lisa! Komt er nog een volgend stukje voor morgen 18u? Anders zal ik moeten wachten met verder lezen tot zondag :( Dus schrijf maar verder ;D Echt mooi geschreven trouwens :) Ik ga je een kudo geven ;) (Als ik die kudo-knop tenminste terugvind in de nieuwe Quizlet :p )

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Echt cool, Snel verder! :D

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    verder <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen