Foto bij O83.

Hi guys,
damn it's been a while.
I hope you're not all too mad at me for not writing anymore...
but as you can see now, I never really quit. I'm back.
And I will stay.

I love you.
x Mew

PS. Who's going to the Midnight Memories tour? I'd love to meet you all. I'm going on both dates (I have standing VIP for both dates) so tell me if you wanna arrange something.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (37)

  • OpenOcean

    Damn every single time!
    Shit man. Elke keer weer lees ik dit verhaal opnieuw (dit is de 4e/5e keer ofzo?) en dan ben ik hier en dan is er niet meer.. huilen dit.

    Zoals je misschien al heb gemerkt heb ik zeer veel liefde voor je verhaal. Als je ooit verder schrijft, geef je dan even een gil? Ik zit namelijk nooit meer op Q.

    Liefs,

    7 jaar geleden
  • Fliine

    Gisteren verveelde ik me, dus ik dacht: laat ik eens een verhaal gaan lezen op Quizlet.
    En bam, verslaving.
    Ik had niet gekeken hoeveel hoofdstukken het had, maar ik dacht eigenlijk dat het een 'afgelopen' verhaal was. En nu dit 😢
    Hopelijk schrijf je nog verder, maargoed, ik snap het ook als je dat niet doet aangezien het zo lang geleden is haha!

    8 jaar geleden
  • EvaSalvatore

    Goededag, ik heb het hele verhaal opnieuw gelezen en genoten van alle oude herinderinggen... Pleasse ik hou van je ga verder???? Before i go crazy???

    9 jaar geleden
  • iluffood

    Omgg wat een super story!!!! Please go on!❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

    9 jaar geleden
  • limerence

    Schrijf verdeeerrrr <3

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen