Foto bij Dankwoord.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (22)

  • Clinomania

    wel goed geschreven, gezegd door iemand met heel veel ervaring xxx

    1 decennium geleden
  • LoveStylesx

    Ik ben vanmiddag/avond begonnen met dit verhaal en heb het in 1x (ok, met 1 pauze voor t avondeten ;o) uitgelezen. Wow.. Just wow. Je schrijfstijl is echt prachtig! (H)

    1 decennium geleden
  • LynnBlack

    Ik heb zelf altijd ongelooflijk veel respect en ook wel medelijden gehad met mensen die zichzelf verminkten of verhongerden (gelijk op welke manier) en ik vind dit dan ook een erg gevoelig onderwerp om over te schrijven maar jij hebt dat tot een goed en realistisch einde gebracht.
    Zelfmoord is niet laf en egoïstisch, het is juist ongelooflijk dapper want niets is moeilijk dan zelf ervoor kiezen om uit het leven te stappen, wat pas echt laf is dat zijn mensen die anderen zo diep de grond induwen dat ze geen andere uitweg meer zien dan zelfmoord plegen, dat noem ik laf en egoïstisch...

    Anyway prachtig verhaal, en ik ben trouwens ook dol op je naam (moest ik even zeggen) ;p

    xxx

    Miss Black

    1 decennium geleden
  • selinastyles

    Omg ik huilde bij het laatste hoofdstuk OMG

    1 decennium geleden
  • LukeyHemmo

    Ik heb je story in 1x gelezen, en de tranen lopen over mijn wangen.
    Je schrijft zo goed dat ik me helemaal kan inleven.
    Xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen