Foto bij Zayn

sorie dat het zo lang gelede is dat ik een stukje heb gepost maar ik had byna geen tyd om te schryve en als ik tyd had had ik echt geen inspiratie. Kunne jullie in reactie zetten wie jullie zouden willen (Harry of Zayn) waar Lotte voor gaat kiezen?xxx

Ik wou Harry niet zeggen dat ik ook op Lotte ben, maar ergens voelde het verkeerd om het niet te zeggen. Ik ging weg van bij Harry want anders ging hij zien dat ik loog. De rest van de dag probeerde ik normaal te doen als ik bij Harry was, maar dat was moeilijk. Het was avond en ze wouden allemaal,behalve ik 'Truth or dare' spelen. Het was aan Louis en hij stelde de vraag aan mij. Ik koos voor 'dare'. Na een tijdje denken zei hij dat ik Lotte 30seconden moest kussen. Ik wou dit natuurlijk graag doen, maar ik wist niet wat Harry's reactie hierop ging zijn. Het was maar een spel maar ja. Ik ging naar Lotte toe en ze stond recht. Louis duwde op 'start' en we begonnen te zoenen. Haar lippen waren zo perfect op de mijne. Ik vond het spijtig dat Louis 'stop' moest zeggen. Ik zag Harry jaloers kijken naar mij en ik probeerde zijn blik te ontwijken. Na het spel ging ik nog wat tv kijken met Lotte, Louis en Niall en daarna gingen we slapen. Ik wou net mijn licht uit doen toen er plots iemand op de deur klopte. Ik zei 'ja' en Lotte kwam naar binnen gestapt. Ze zei dat ze wou praten over die kus. Ik vroeg wat er scheelde en ze begon te vertellen : 'Ik voelde al van het begin dat er iets was aan jou dat me aantrok.Ik denk dat ik gevoelens begin te krijgen voor jou. Maar ik ga eerlijk zijn, ik heb ook gevoelens voor Harry gekregen.' Ik zei dat ik het ging begrijpen als ze voor Harry ging kiezen, maar dat ik natuurlijk niet zo gelukkig ging zijn. Ze zei dat het voor haar een moeilijke keuze ging worden en dat ik haar tijd moest geven. Ik zei dat ik ging wachten totdat ze haar keuze had gemaakt en dan ging ze naar haar kamer.

Reageer (2)

  • PancakeHERO

    Kzou zeggen Zayn, maar dan is Harry gekwetst :( <3

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    Ik zou het eigelijk echt niet weten! Tis zielig voor hun alle 2.
    Snel verder!:)xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen