Heey,
weer een nieuw hoofdstukje voor jullie:)

een beetje saai, ik weet het.
maar als nog iets :)

Ik denk niet dat ik elke dag kan activeren.
het blijft om de dag, ik heb het nu echt super druk met school.
heb alweer 3 so's opgekregen:(

nouja....

graag reacties?!? :)
zou super zijn!

Als een dolle sjeez ik mijn kamer in en struikel ik bijna over mijn tas. Ik zet de computer snel aan en klik melissa’s icoontje aan. ‘yesss, je bent er nog.’roep ik opgelucht.


Guess what..Fleurloves1D zegt: Jeej! Je bent er nog!
Melissa<3 zegt:Tuurlijk! Ik zou toch op je wachten : )
Guess what..Fleurloves1D zegt:Owjaaaaaah!
Melissa<3 zegt:Haha!
Guess what..Fleurloves1D zegt:Maar ik moet je echt iets vertellen!
Melissa<3 zegt:Wat? Vertel!
Guess what..Fleurloves1D zegt:Net toen ik aan tafel zat met eten, vroegen mijn ouders of ik nog iets te vertellen had. En toen zei ik dat jij deze vakantie thuis bleef en dat je vaker naar mij toe zou kunnen komen.
Melissa<3 zegt: Okeee?
Guess what..Fleurloves1D zegt:En toen keken ze elkaar heel vreemd aan enzo... en toen vroeg ik of er iets was. En toen zeiden ze dat ze het nog niet zouden vertellen omdat ze ''het nog niet zeker'' wisten, en dat ik tot moregen moest wachten. dussss...... heel erg misterieus!
Melissa<3 zegt:Jaaaaah! zeker misterieus! Wat zouden ze bedoelen?!?
Guess what..Fleurloves1D zegt: Ik heb geen idee? Weet jij het?
Melissa<3 zegt: Hmmmmm... je zei toch dat ze elkaar aankeken nadat je had gezegt dat ik thuis bleef?
Guess what..Fleurloves1D zegt:Jah?!?!?!?!
Melissa<3 zegt:Nou, heel misschien... Een wilde gok. Mag ik ik met jullie mee op vakantie omdat ze het zo zielig vinden dat je het niet meer leuk vind om mee te gaan...! Want een extra iamand in de tent kost niet meer geld. Want je betaalt per staanplaats!
Guess what..Fleurloves1D zegt: OMG! Wat ben jij slim en doordacht zeg! Maar dat zou heel erg goed kunnen! DAT ZOU SUPER ZIJN!
Melissa<3 zegt: Dat zou idd super zijn! Ik hoop dat het zo is!!!!
Guess what..Fleurloves1D zegt: Oooooh! Door jouw goede goktechnieken ben ik alleen nog maar nieuwschieriger geworden :(
Melissa<3 zegt:Hahaa! Nou ik laat je lekker peinzen met je nieuwschierige gedachten want ik moet weg.
Guess what..Fleurloves1D zegt: Ohw, Okeeey! Doooei<3
Melissa<3 zegt:Bye bye! Ik hoor het morgen wel!
Guess what..Fleurloves1D zegt: Is goed! Tot morgen


Ik zet mijn computer uit en zucht. Ik hoop zo dat Melissa’s goktechnieken gelijk hebben. Dat zou geweldig zijn! Samen met Melissa op vakantie! Dat zou alles weer goed maken. Ik werp een blik op de klok en zie dat het al half tien is. Wauw, zo laat al. Ik kan een gaap niet onderdrukken en plof op het bed neer.Toch sta ik weer op en loop naar de badkamer. Nog even snel douchen, slapen en dan wachten op morgen!



Misschien een kudo om ze een beetje hoop te geven?

Reageer (1)

  • 1DBELIEVER

    hopelijk is het dat

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen