Okey, dit is mijn laatste hoofdstukje wat ik totnutoe heb geschreven.
en het is weer school... dusssss....
ik denk dat ik vanaf nu om de dag iets activeer.
OKEY? :)
als ik meer tijd heb zal ik wel meer schrijven en meer activeren.
zoals in het weekend:)

hoop dat het niet erg is (A)
hier is het stukje:D

kudo(flower)?

Als ik bijna beneden ben ruik ik een heerlijke geur. ‘Hmmmm.’ zeg ik als ik de kamer binnen kom. De geur van gebakken aardappeltjes komt mijn neus tegemoet. Gebakken aardappeltjes zijn een van mijn lievelingseten. Ik schuif mijn stoel naar achter en ga zitten. ‘Speciaal voor jou.’ glimlacht mijn moeder naar me. En ze zet een pan op tafel neer. Ik wil de deksel van de pan optillen maar Stijn is me al voor. ‘auwwww.’ roept hij. En hij trekt zijn hand snel weg van het deksel. ‘Haha.’ lach ik. ‘Nog steeds niet geleerd dat als een pan net van het vuur komt hij nog warm is?’ vraag ik hem met een grijns. Hij kijkt me even aan maar begint dan met aardappels opscheppen. Ik pak de pannenlap en til voorzichtig het deksel van de pan op. ‘Carrotssss’ zeg ik tevreden. Ook een van mijn lievelingseten. Wat ben ik toch gezond. Aardappels en wortels als lievelingseten. Als je iemand anders om zijn lievelingseten vraagt is het antwoord toch snel pizza, of patat. Ik begin vrolijk mijn eten op te scheppen en iedereen volgt mijn voorbeeld. ‘Eetsmakelijk.’ zeg ik tegen iedereen. ‘ejtsmakkeluk.’ zegt stijn met volle mond. Mijn moeder kijkt hem streng aan maar moet dan toch wel lachen om het rare gezicht van stijn. ‘Eetsmakelijk!’ zegt Stijn nog eens. Alleen dan met een lege mond. ‘eetsmakelijk’ zeggen mijn vader en moeder dan ook. ‘Heeft er iemand nog iets te vertellen?’ vraagt mijn moeder. En ze kijkt met een vragende blik de tafel rond. ‘Melissa blijft deze vakantie thuis. Dus dan kan ze vaker bij mij komen!’ zeg ik enthousiast. ‘Oh, dat is leuk voor je.’ zegt mijn moeder. En ze kijkt even naar mijn vader. Ik kijk met een rare blik naar mijn moeder en vraag: ‘Heb jij misschien wat te vertellen?’ ‘Ik? Nou eigenlijk niet echt.’ Probeert mijn moeder zo onschuldig mogelijk te zeggen. Ik probeer haar in de ogen te kijken maar ze ontwijkt mijn blik. Dan kijk ik naar mijn vader. Hij schenkt me een grijns en eet dan weer verder. Okey, now i’m confused! Ik kijk naar stijn, maar die haalt zijn schouders op. Dit is wel heel vreemd denk ik. ‘Ik weet dat er iets is.’ zeg ik tegen mijn moeder. En ik kijk haar aan. Mijn moeder lacht en kijkt me aan. ‘Oke slimmerik. Je hebt ons door! Maar we kunnen jullie nog niks vertellen, want het is nog niet zeker.’ zegt ze. Ik zucht en prik nog een aardappel aan mijn vork. ‘Wanneer gaan jullie dan wel iets vertellen?’ vraag ik. ‘hmmm, misschien morgen.’ antwoord mijn vader geheimzinnig. Ik raak een beetje geiriteerd en prop wat wortels in mijn mond. Ik kan niet tegen verrassingen. Daar wordt ik zo zenuwachtig van. Ik zie dat iedereen klaar is met eten en vraag of ik naar boven mag. Ik sta alvast op en kijk mijn moeder vragend aan. ‘eerst nog afruimen.’zegt mijn moeder. Ik zucht en pak de pan. Ik ren een paar keer heen en weer met wat spullen. En ren dan zonder toestemming de trap op. naar mijn kamer. Naar de computer!


Reacties motiveren me om nog sneller te schrijven:)
echt waar! dan ben ik gewoon zo blij dat het hoofdstukje uit mijn vingers rolt :P



p.s. ik heb een hele lange leuke quiz gemaakt over the adventurous adventures of one direction! kijk maar ff :)

Reageer (3)

  • ingridlove1D

    please ga snel verder plzz???(flower)(flower)(flower)(A)

    1 decennium geleden
  • 1DBELIEVER

    olala

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Nu ben ik nieuwsgierig maar ik denk dat ik het al weet :P Snel verder...
    p.s zou je bij mijn story willen kijken?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen