Foto bij Harry

heej sorie dat ik gistere geen stukje heb kunne posten maar ik zat de hele dag zonder internet ik ga proberen morgen avond een stukje te posten maar met sgool gaat dat wat moeilyker worden xxx

Ik zag Lotte direct tussen alle mensen. Omdat ze zo opviel met haar mooie jurk en sexy lichaam. Ik stond recht en liep naar haar toe. Il liet haar zitten en begon te praten tegen haar. Ik kon merken dat ze het ook tof vind en ik wou nu toch wel weten of ze me tof vind. Ik vroeg het haar en ze antwoordde 'ja'. Na het eten vroeg ik of ze nog een wandelingetje wou maken en ik pakte haar hand vast. We gingen in het midden van het park in het bloemenveld op een bankje zitten en we babbelden nog wat. Na een uurtje keerden we terug en tegen dat we thuis waren was het al 02u 's nachts. Toch zaten de boys, buiten Zayn, nog naar tv te kijken als we toe kwamen. We zeiden nog 'slaapwel' tegen de jongens en gingen dan naar boven. Lotte vroeg of ik bij haar wou slapen en ik zei natuurlijk 'ja'. Ze deed haar pyjama aan en ging in bed liggen. Ik ging bij haar liggen en ze viel direct in slaap in mijn armen. Toen ik wakker werd was het eerste dat ik zag Lotte. Ik was zo blij dat ze had gevraagd of ik bij haar wou slapen, maar we waren nog altijd geen koppel. Ik gaf haar een kus op haar voorhoofd en ze werd wakker. We babbelden nog even en gingen dan ontbijten. Toen we daar aankwamen zaten alle jongens naar ons te kijken. Zayn zat met een jaloerze blik naar mij te kijken en Niall vraagt dan nog of we een koppel zijn. We zeiden 'nee' maar ik wou dat we 'ja' konden zeggen. Na het ontbijt ging ik naar de keuken en Zayn kwam me achter na. Hij vroeg of ik verliefd ben op Lotte en ik zei'ja', want ik wou de waarheid ook niet verzwijgen. Hij zei dat hij het niet erg vond want dat hij enkel vrienden met haar wou zijn, maar ik geloofde het niet.

Reageer (2)

  • MrsReesh

    Nice! Benieuwd naar het vervolg :D!

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    Verder.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen