Hoofdstuk 1
xxx
sophie p.o.v.
"sopie rose" hoorde ik door de luidsprekers van de school galmen. "naar mijn kantoor please." 'ojee wat zou er nou weer zijn' dacht ik bij mezelf. "Wat heb jij gedaan dat je nu naar de directeur moet?" vroeg andré. "Ik heb echt geen idee ik heb echt niks gedaan" zij ik. Toch ging ik maar naar de directeur toe om te kijken wat er aan de hand was, toen ik eenmaal in het kantoor aan kwam zag ik dat er naast de directeur nog een jongen zat. Hij kwam me bekend voor, hij had een mooie grote bos krullen en super mooie heldere groene ogen waar je zo in verdronk. Hij kwam me echt bekent voor. Ik kon er even niet meer bij komen het lag op het puntje van mijn tong. Ik besloot hem maar even te negeren en gedag te zeggen tegen de directeur. "waarom moest ik eigenlijk komen?" vroeg ik aan de directeur. "Omdat ik even wat met jou moet bespreken." Dus hij wees naar de jongen en zij: "dit is Harry Styles van one direction" ik knikte 'daar herkende ik hem dus van ik ben geen fan maar ze hebben wel leuke muziek' "Harry is naar onze school gekomen om te vragen of wij ook en meiden groep hebben, zodat die met: One Direction, de Jonas Brothers, Big Time Rush en The Wanted op tour kunnen gaan. zoals je wel weet zijn dat alleen maar boybands..." zij de directeur tegen mij maar harry onder brak hem en vertelde doodleuk gewoon verder. "... het leek ons wel leuk om er ook een meiden groep bij te hebben en met een beetje geluk hebben we dan niet alleen maar gillende meiden in het publiek staan maar ook een paar jongens" vertelde Harry aan mij ik knikte. Harry ging door met praten:"we konden geen meiden groep vinden die nog vrij was dus wij: Louis, Nick, James, Max en ik besloten om eens op het internet te gaan kijken of we wat konden vinden. Toen kwamen we op een of andere manier deze school tegen op het internet en aangezien ons eerste optreden toch hier in LA is besloten we om een week eerder hier heen te gaan en naar deze school te gaan en daar vragen of ze mensen hadden, en aangezien het mijn idé was om het te doen was ik hier heen gestuurd." Ik keek hem met veel ongeloof aan en zij "dus je wil mij vragen of ik een band heb en met jullie over de wereld te touren?" Harry en de directeur kikken "maar ik heb helemaal geen band" zij ik. "En André, Jade, Beck en Cat dan? Zij kunnen ook heel goed zingen als jullie nou samen gaan. ik bedoel maar jullie zijn een goede vrienden groep en kunnen allemaal goed zingen waarom zou het niet lukken?" "zou ik jou eigenlijk eens mogen horen zingen?" vroeg Harry ineens heel onverwachts.
"ja tuurlijk wat moet ik zingen?" ken je een liedje van ons?" "ja is goed zal ik One thing doen?" "ja tuurlijk is goed doe maar" eindigde harry ons gesprek. "I've tried playin' it cool, but when I'm lookin' at you. I can't ever be brave, 'cause you make my heart race" begon ik te zingen ik zag harry's ogen groot worden en dat z'n mond open viel.
ik zong verder en toen ik klaar was begonnen Harry en de directeur te klappen "Oke je bent geslaagd voor de test je kan echt super goed zingen" zij hij flirterig en knipoogde naar mij. ik werd er een beetje nerveus van dus vroeg ik maar: "zal ik mijn vrienden dan maar even gaan halen?" "Ja doen maar" zij de directeur.
het kan zijn dat ik er wat spellings/type fouten tussen heb zitten sorry daar voor en hoofdletters, punten en komma's zijn ook niet echt mij sterkte punten(A)
Reageer (3)
Verder(H)
1 decennium geledenSnel verder!!!<333
1 decennium geledenwhaha leuk sjatt!!!
1 decennium geleden