Ik hoop dat jullie het wat vinden

geef me tips als iets niet goed is

reacties motiveren me:D (echt waar:D)

YEEY, 6 abo's thx

p.s. de kudo knop heeft de hik, ram er maar heel hard op zodat je zijn hik laat stoppen (A)

‘kom op schat, zo erg is het toch niet.’ Dat zegt mijn moeder elke keer. Elk jaar gaan we op vakantie in nederland. We zijn nog nooit op vakantie geweest in het buitenland. De redenen daarvoor? Nummer een is dat we niet zo heel veel geld hebben, en daarom gewoon elk jaar een goedkope camping uitzoeken hier in nederland. Nummer twee is, mijn vader heeft een hele belangrijke baan. Waar hij zomaar in een keer opdrachten voor kan krijgen, en daarom moet hij in de buurt blijven zodat als hij een opdracht krijgt er de volgende dag mee aan de slag kan. Als hij die opdracht niet zo snel doet als hij kan, zou het kunnen dat hij zijn baan verliest. En dat willen we niet omdat we het geld hard nodig hebben. Daarom gaan we nooit ver weg. Ik snap het wel een beetje, maar we gaan gewoon nooit eens een keer naar het buitenland. Zelfs niet naar duitsland! En ik moet van mijn ouders nog steeds mee op vakantie. ‘Zo zijn we toch nog even gezellig bij elkaar,’zeggen ze dan. Maar nu begin ik wel een beetje te roepen van: ‘Kom op! ik ben al zeventien. laat me nou een keer met vriendinnen op vakantie gaan!’ Maar nee, mijn ouders vinden dat ik gewoon nog met hun op vakantie moet gaan. *zucht* Soms wordt ik ze gewoon een beetje zat.
De enigste redding op vakantie is mijn broertje. Stijn. Hij is veertien bijna vijftien. We hebben altijd al een goede broer zus band gehad. Anders dan andere broers en zussen. De meeste meiden in mijn klas klagen alleen maar over hun jongere broertjes. Zo van ‘Ja, mijn broertje is gewoon een hele grote klier. Hij kan nooit is stil zijn en blijft maar aan me plakken.’ Bij ons is dat anders, we hebben het altijd al goed met elkaar kunnen vinden. We hebben nog steeds lol met elkaar. Dat is wel fijn als je op vakantie gaat, en je je toch helemaal dood zou vervelen in je eentje.

Reageer (6)

  • nuzzlenarry

    Bedankt bedankt bedankt! *buigt*

    1Dedicated: ik zal op hoofletters letten, maar komma's hebben me nog nooit zo goed gelegen:X
    dusss

    1 decennium geleden
  • LOLOlolo

    erg mooi!!! kan niet wachten op het volgende stukje!! xxxx

    1 decennium geleden
  • Euforia

    Nu niet om kut te doen ofzo, maar mag ik een klein beetje tips geven?
    Let op de hoofdletters en gebruik de komma's iets beter.
    Het zou iets fijner lezen (:
    Als je twijfelt wanneer je een hoofdletter moet gebruiken of waar een komma te plaatsen, kijk je maar eens naar de 'hulp'-story van de bèta-readers.
    Voor de rest: heel mooi stukje en ik denk wel dat ik mijn abo houdt (: x

    1 decennium geleden
  • Liebrecht

    Goed stukje ;)

    1 decennium geleden
  • nuzzlenarry

    dankje(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen