Foto bij Lotte

heeej dit is Lotte (op foto) ik vond deze foto op internet en ik vind dit zo'n mooi meisje en zo erg wa der mee gebeurt is daarmee wou ik deze foto gebruiken als Lotte.

Toen ik deze ochtend wakker werd valde me op dat er op mijn bed een rode envelop lag. Ik was nieuwsgierig en maakte hem direct open. Dit schreef de persoon van wie deze brief kwam: 'Beste Lotte, heb je zin om morgen avond 1 september te gaan eten met mij in restaurant 'Come with me'? Ik heb gereserveerd om 19u30. Ik hoop dat je komt. Liefs -xxx-' Ik dacht direct dat deze brief van Zayn was, want hij was de enige van de groep waar ik echt goed bevriend mee was. Ik ging natuurlijk niet vragen aan Zayn of hij die brief had gestuurt, want als die brief dan niet van hem was, was dat ook zo raar. Het was nog 2 dagen voor het etentje en ik liep nu al vol van de stress. Voornamelijk omdat ik niet wist van wie deze brief afkomstig was. Ik had natuurlijk al een vermoeden dat het etentje met Zayn ging zijn, maar dat kon ik pas op de moment dat ik daar was 100% zeker weten. Die avond kon ik het niet uithouden van de stress. Ik probeerde mijn mooiste jurkje aan te doen, maar met een gebroken arm lukte dat niet zo goed. Plots klopte er iemand op mijn deur, ik riep 'binnen' en Liam kwam naar binnen. Ik vertelde hem van die brief en hij vroeg me of hij me kon helpen? Ik zei 'ja' en hij deed mijn jurkje dicht. Hij zij ook dat hij me moest brengen naar het restaurant omdat het anders veel te gevaarlijk was met de fiets met een gebroken arm. Ik stemde in en hij bracht me naar zij auto. Na een half uurtje rijden kwamen we aan bij het restaurant. Liam liet me utstappen bij het chique restaurant en reed daarna weg. Ik ging naar binnen en zag dat Harry daar aan een tafeltje zat te wachten op mij. Ik had echt nooit verwacht dat Harry daar ging zitten. Hij stond recht en kwam naar mij toe gestapt. Hij gaf me een kus en liet me daarna gaan zitten. Wat was hij toch een gentleman!!!(H)

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen