Alles Gute zum Geburtstag, liebe Bill und Tom Kaulitz. Dreiundzwanzig schon, es geht viel zu schnell!

Zo snel als ik kon trok ik een van mijn warmste pyjama’s aan en ging ik met mijn kleren naar de aangrenzende badkamer om ze daar in de wasmand te gooien. Het eerste en enige wat me opviel was de geur toen ik binnenkwam. Zijn parfum. Ik gooide de kleren in de wasmand en deed het klepje bruut terug dicht. Die geur kon er niet meer bij. Ik maakte letterlijk een geluid dat alle ergernis en frustratie in mijn lijf moest voorstellen. Tom’s stem bereikte mijn trommelvliezen weer. Terwijl ik mijn neus ophaalde liep ik terug. Ik zweerde dat hij zich nog steeds niet bewogen had. Pas toen ik hem recht in de ogen keek, besefte ik waarom. De deuropening was als een drempel waarover hij niet kon stappen, een ruimte die hij op dit moment niet mocht of wou betreden. Het was zijn territorium niet. Er hingen nog teveel onuitgesproken woorden en ongevoerde conversaties in de lucht.
“Ik voel me slapjes”, murmelde ik toen ik met behulp van Tom strompelend in de sofa belandde en me als een baksteen erin liet neervallen. Ondanks de pijn en vermoeidheid die zich in me vastgehaakt had, bleven mijn zintuigen alert waardoor ik nog steeds helder genoeg kon nadenken. Tom nam een kussen en plaatste het achter mijn rug zodat ik wat rechter kon zitten. Daarna nam hij een dekentje en legde hij het over me heen. “Ik sterf van de honger, maar ik vrees dat wat je me ook zal aanbieden er binnen hier en afzienbare tijd weer uit zal liggen.” Tom aarzelde even. “Ik heb deze namiddag pannenkoeken gemaakt, als je wil kan ik er een paar voor je opwarmen.” Onbewust verscheen er een flauwe glimlach op mijn gezicht. Hij had zich voorbereid. Eten kon altijd een beetje troost bieden, bovendien mocht mijn lichaam niet nog meer verzwakken. Ik bewonderde hem.
Een vijftal minuutjes later kwam hij terug met een bordje vol met pannenkoeken en ik kon niet anders dan toegeven aan mezelf dat de geur moeilijk te weerstaan was. Ik zou dit wel kunnen verteren, het moest. Tom nestelde zich naast me in de zetel en kroop met zijn benen ook onder het deken, terwijl ik me wat rechter zette. Hij nam het bord op zijn schoot en rolde een pannenkoek voor me op. “Ik heb het interview voor je opgenomen, als je wil kunnen we samen kijken.” Hij sprak de woorden twijfelend uit, niet goed wetend of hij er goed aan deed. “Tenzij je het natuurlijk eerst over vandaag wil hebben. Je kan natuurlijk ook zwijgen en eten”, voegde hij er toen aan toe. “Laten we eerst kijken, ik wil zien hoe we overkwamen. Pas dan kan ik het uitleggen, denk ik.”

Reageer (10)

  • ZeroGravity

    O my God. God. Ik. was vergeten dat ze jarig zijn. O. my God. *kruipt in een hoekje*
    ...
    Oké, now that has been said... I love this. En ik weet dat ik dat al driehonderd keer heb gezegd, maar ik kan het niet genoeg blijven herhalen. Ik vind het ontzettend lief dat Tom haar opvangt, tho, I love that, en. Tom en Chaya momentjes zijn gewoon. dunno. die hebben altijd iets specialigs, zonder dat je zeg maar een extra laag erin hebt waarin ze misschien wel meer voor elkaar voelen dan vriendschap. Omdat je gewoon weet dat het niet zo is, weet je wel, en ik vind dat je dat keer op keer weer ontzettend goed benadrukt en dat maakt me miii-ig.
    Ik ben benieuwd hoe dat interview eruit gaat zien, eigenlijk. Ik vind ht trouwens veel mooier dat je dat interview uit het verhaal hebt gelaen op het moment dat het gehouden werd, en dat je er nu een soort van terugblik op gaat geven [denk ik dan], dan wanneer je het vanuit Chaya zou hebben beschreven op het moment dat het gebeurde. Dat past veel beter in het verhaal, heb ik het idee, omdat het. nou ja, dat interview gaat op dat moment meer om haar buitenkant, zeg maar, dan om haar gevoelens -want, we weten wat ze voelt.
    And I love the fact you just get that and all. En nu, ga ik ervandoor, en ga ik even. een kudo geven.
    <3

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Mooi!
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden
  • TomxMydrug

    Prachtig geschreven..

    Maar ik wacht echt vol ongeduld tot Bill terug komt!


    Happy Birthday Kaulitz twins!!! :D Binnen 5 dagen loop ik maar 5 jaartjes meer achter xd

    Dude, Dudette -ja ik ga er in elke reactie mee door- SNEL VERDER! <3

    1 decennium geleden
  • FallingFaith

    snel verder, wauw!

    1 decennium geleden
  • Noorhelm

    Mooi geschreven!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen