Foto bij Harry

heeej hier is het derde deeltje sorie dat het zo laat is maar ik heb nu pas echt tijd gehad vandaag

Ze was zo anders dan alle andere meisjes, ze had iets speciaal over haar. Ik hoopte echt dat ze mij tof vindt. Maar dan was er Zayn. Die wou heel de tijd bij haar zijn, hij ging haar morgen uit het ziekenhuis halen, hij wou aleen zijn met haar in het ziekenhuis. Maar ik kon er niks aan doen. Als Lotte Zayn toffer vindt dan mij, dan is dat nu eenmaal zo. De volgende dag ging zoals afgesproken Zayn Lotte halen uit het ziekenhuis en daarna naar Lotte's huis wat spullen gaan halen. Toen ze binnen kwamen bij ons voelde ik een steek van jaloezie. Ze pasten zo goed bij elkaar. Ik zat daar maar te kijken hoe ze zoveel plezier hadden samen. Ik werd met de minuut jaloerzer. Ik wou echt zo graag in Zayn zijn plaats zijn. Liam zag dat er iets was met me en liep me achterna naar de keuken. Toen hij vroeg wat er scheelde kon ik het niet langer verzwijgen, ik moest het aan iemand vertellen. Ik zei Liam dat ik verliefd ben op Lotte en dat ik jaloers wordt van te zien hoe goed Zayn en Lotte overeen komen. Liam begreep het en wou me helpen. Ik vroeg hem hoe hij me ging helpen en hij zei: 'Ik ga een date regelen tussen jullie, zodat jullie elkaar wat beter kunnen leren kennen en daarna beslissen jullie zelf wat er gebeurd. Ik vond het echt een super goed idee en bedankt hem. Toen we terug gingen naar de woonkamer zag ik dat Lotte en Zayn nog altyd super veel plezier hadden en werd weer jaloerzer. De dag daarna zei Liam tegen me dat hij de uitnodiging op haar bed had gelegd. Hij gaf me zelf ook een envelop met daarin de naam van het restaurant en de datum. Ik hoop maar dat ze gaat komen.

Reageer (3)

  • tumblrynlo

    vervolg tis echt een zalig verhaal xxxx

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    tuurlijk komt ze wie kan hazza nu weerstaan? :p

    1 decennium geleden
  • DaisyxLouis

    leuk stukje xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen