Foto bij Hoofdstuk 147

Nu alle ellende achter de rug is wil Pip weer eens gaan genieten van het leven, van haar Andy en van haar Jeremy. Alleen gaat dat niet zo gemakkelijk als gedacht.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • imlove

    Wat zielig!
    Ik hoop dat Pip een goede oplossing vindt en dat Yoram veilig is..
    Verder heb je het wel goed en mooi gebracht! Complimenten.
    En iedereen uit het verhaal verdient het om gelukkig te zijn ;)

    1 decennium geleden
  • oldhedgehog

    yoram moet naar een blijf van mijn lijf huis:X

    1 decennium geleden
  • Partyhard

    Oh da's zo erg voor Yoram ;o Dacht ze dat eindelijk alles inorde was, blijkbaar dus niet. Weer supergoed en realistisch geschreven! <3

    1 decennium geleden
  • daredreaming

    oaah, Echt zielig voor Yoram!
    Pip is echt superlief voor hem (:
    ik hoop dat het supersnel goed komt! ofja eigenlijk niet.. want ik zie dat je verhaal ten einde loopt ;c haha!
    ik ben blij dat je weer een stukje hebt geschreven!
    snelverder (:
    xxxx

    1 decennium geleden
  • Xerxes

    Heeeyyyyy little butterfly (H)

    Weer een echt goed hoofdstuk. Het is ook wel leuk dat je Yoram er weer ingooit, want die hebben we ook al een tijdje niet meer gezien zeg. Das dus wel leuk gedaan. En dat die moeder vaan de drank is :O Wie had dat verwacht en zomaar die vaas gooien, dat mag niet!!

    Maar vind het een leuk meelevend en toch nog wel een beetje triest. Maar vind het ook wel leuk om te zien dat je het komma gebruik goed begint te beheersen :) Das altijd ook leuk om te zien. Je bent echt enorm vooruit gegaan. Ben heel erg trots op je! (K)

    xxxxxxxxxxxx
    Jouw Ventje,
    (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen