Foto bij Zayn

Heeej allemaal, dit is mijn tweede deeltje khoop da julie het nog altijd mooi gaan vinden!!! dus ik ga nu een stukje doen waar Zayn verteld, dan Harry en dan Lotte en da zo verder, is dat goed of willen jullie liever anders?laat het mij weten

We zaten in de tourbus en ik had het direct gemerkt dat er een meisje achter ons fietste die een foto van onze bus wou trekken. En het moment daarna lag ze opeens onder die auto. Ik liet direct onze chauffeur stoppen en stapte samen met de andere jongens uit de bus naar het meisje. Ik voelde het direct toen ik haar zag dat ze iets speciaal over haar had. Ik liet Niall de ziekenwagen bellen en zelf probeerde ik het meisje te reanimeren. Gelukkig mochten we mee naar het ziekenhuis, want ik wou dit meisje echt graag beter leren kennen. Toen ze weer bij bewust zijn was, keek ze naar ons en zag ze er echt mega gelukkig uit. Daarna legde ze uit wat er was gebeurd. Toen ik vroeg of ze bij ons wou blijven logeren totdat ze weer helemaal hersteld was, moest ze precies geen minuut twijfelen. Direct zei ze 'ja' en vroeg ze of we dat niet erg vonden. Spijtig genoeg kwam dan de dokter binnen om te zeggen dat het bezoekuur gedaan was. Ik vroeg aan de dokter wanneer dat Lotte naar huis mag en die zei 'morgen'. Er kwam direct een glimlach op mijn gezicht en ook op het gezicht van Lotte. De andere jongens waren al naar buiten gegaan en ik vroeg aan Lotte: 'Is het goed als ik morgen terug kom?' Ze antwoorde 'ja' en er verscheen weer een glimlach op haar gezicht. Ik gaf haar nog een afscheidskus en ging dan weg naar de jongens. Ik was echt de gelukkigste jongen op de hele wereld.

Reageer (4)

  • SwetMalik

    Verderrr xx

    1 decennium geleden
  • MrsReesh

    Awh! Hopelijk rap het volgende stuk? :D

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    zo cool! :D

    1 decennium geleden
  • DaisyxLouis

    zo mooi
    hoop snel op vervolg
    ma neem u tijd xxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen