Hey, ik hoop dat jullie mijn storie gaan leuk vinden. Ik ga proberen elke avond een stukje te posten. En in het schooljaar om de 2à3 dagen. Bedankt voor alle abo's en ik hoop dan er nog veel abo's gaan bij komen. Als jullie zelf nog ideetjes hebben voor in de storie mag je die altijd in een reactie schrijven!!!!

Lotte gaat vandaag naar haar vriendin Myrthe, het was al zot lang geleden dat ze nog eens hadden afgesproken en nu konden ze eindelijk nog eens. Ze fietste naar haar vrienden die gelukkig maar 10 minuutjes van haar woonde en onderweg kwam ze de tourbus van One Direction tegen. Ze kon het niet geloven dat ze de tourbus zag van One Direction, waar Myrthe en zij zo'n fan van waren!!! Ze wou een foto maken van de bus waardoor ze niet lette op de baan en tegen een auto botste. Ze valde van haar fiets en alle auto's stopten om te kijken wat er was gebeurd. Ook de tourbus van One Direction stopte. De jongens stapten uit om te kijken hoe het met het meisje ging. Ze probeerden het meisje te reanimeren totdat de hulpdiensten er waren. Ze stapten ook alle 5 in de ziekenwagen en gingen mee naar het ziekenhuis. Als het meisje bij bewustzijn was legde ze uit aan de jongens wat er was gebeurd. De jongens stelden haar voor dat ze bij hen kon blijven logeren tot dat ze weer hersteld was en ze vond het direct een goed idee, want ze woonde toch alleen en met een gebroken been en arm kon ze moeilijk alleen in een huis leven.

Reageer (3)

  • MrsReesh

    Benieuwd hoe dit verder zal gaan!

    1 decennium geleden
  • DaisyxLouis

    supper begin x

    1 decennium geleden
  • Cliffayne

    super hhaha! :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen