Foto bij Proloog.

"Oh nee, de brief is er!" schreeuw ik tegen mezelf nadat ik de brievenbus had gehoord. Snel huppel ik naar de gang en haal de envelop van de grond. Ik adem even diep in en uit en scheur hem dan los. Mijn ogen gaan over de rijen letters en ik lees:

Beste mevrouw Johnson,
Wij danken u vriendelijk voor uw aanmelding bij ons middelbaar onderwijs. Het is altijd fijn om te zien dat veel leerlingen geïnteresseerd zijn in een opleiding op ons onderwijs.
Wij hebben uw aanmelding zorgvuldig doorgenomen en zijn tot de conclusie gekomen dat u bent aangenomen op onze school. Van harte gefelciteerd! Wij zien u graag 3 september verschijnen op onze school om uw boeken te halen. 4 september beginnen alle lessen.

Veel succes!
Met vriendelijke groet, het schoolbestuur van het 1D-college.



Ik hield de brief stevig vast en kneep mijn ogen dicht. Ik sprong zo hoog mogelijk in de lucht en kwam weer op de grond terecht. Ik voelde hoe mijn ooghoeken nat werden. Ik was toegelaten! Ik was toegelaten op de school waar ik zo graag naar toe wou. Ik maakte een dansje door de kamer en pakte gauw mijn iPod.

Sacha: Hee, IK BEN TOEGELATEN! Jullie?
Marcha: Ja ja ja yes! Ik ook!
Dorinde: Omygod! Ik ben zo blij!
Anouk: Dus jullie zijn ook toegelaten? Ik wist het wel!
Hayette: Hoe kunnen ze ons nu NIET toelaten? We zijn die-hards!
Jana: Hahaha inderdaad! Dit word het meest geweldige schooljaar ooit!

Reageer (3)

  • Medstudent

    Die school zou echt moeten bestaan, zou bij de eerste zijn om me in te schrijven!!!(yeah)
    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Leuk, ik wil ook wel naar die school... (:
    +abo.
    Snel verder.
    xx

    1 decennium geleden
  • Abadine

    Oee een leuk verhaal ! 1D-college daar zou ik ook wel heen willen hihi. $
    Snel verder xx ♥

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen