01
Anna Elizabeth Johnson
"KAN JE DAN OOK NOOIT IETS GOED DOEN!?" Gilt mijn moeder ik mijn gezicht terwijl ze mij in elkaar slaat. De tranen rollen over mijn wangen van de pijn. Ik mis Tom nu echt zo erg. Hij is er altijd als ik het moeilijk heb, maar hij woont nou eenmaal in England met 4 jongens, van zijn band The Wanted. Ze zijn echt goed, maar ik heb de andere vier nog niet ontmoet. Eindelijk stopt mijn moeder met schoppen en slaan, maar ze trekt mij aan mijn haar mee naar de voordeur. Ik de gang zie ik mijn koffer staan. Ze duwt mij het huis uit en gooit mijn koffer erachteraan. "EN WAAG HET NIET OM NOG TERUG TE KOMEN TERING KIND!" Schreeuwt ze naar mij. De tranen blijven maar lopen.
Ik pak mijn koffer op en ren de straat uit. Ik hou een taxi aan. "Naar het vliegveld" Zeg ik als die mij vragend aankijkt. "Gaat het wel meisje?" Vraagt de chauffeur. Ik snik. "Nee, maar ik vertel liever niet waarom. Breng mij nou maar naar het vliegveld" Mompel ik zachtjes terwijl ik mijn hoofd tegen de ruit aanleg. Ik zak langzaam weg in een lichte slaap. Even later wordt ik wakker van de chauffeur die zegt dat we er zijn. Ik wil hem het geld geven, maar hij zegt dat het niet hoeft. "Deze rit kreeg je van mij, omdat ik zie dat je het moeilijk hebt. Veel sterkte verder meid!" Zegt hij vriendelijk. Ik glimlach even en loop dan met mijn koffer het vliegveld in. Ik loop naar het ticketloket. "1 reis naar London graag" Zegt ik fake glimlachend. Ze geeft hem aan mij en ik betaal. Ik loop door de douane opweg naar de goeie gate. "Passagiers voor de vlucht naar London van 17:41 kunnen nu naar het vliegtuig!" Wordt er omgeroepen. Ik sta op en loop naar de tunnel. Ik laat mijn ticket zien en mag dan het vliegtuig in. Ik ga op mijn plek zitten en pak mijn mobiel en sms Tom Hee Tom, kan je mij om 18:41 komen ophalen van het vliegveld in Londen? Xxx Eliza. Ik pak mijn oortjes uit mijn jaszak, die ik er altijd in heb zitten, stop ze in mijn mobiel en doe de oortjes in. Ik zet Warzone van The Wanted aan en glimlach even bij het horen van Tom's stem als die eindelijk zingt. Langzaam aan val ik in slaap.
Er zijn nog geen reacties.