O49 || Charlotte Rosaline Stewart
Het kadertje dat normaal onderaan staan, staat nu even hier.
1000 woorden exact omdat ik zoveel van jullie hou en omdat ik me best schuldig voel dat ik zo lang al niet meer gepost heb.
Ik weet dat sommige van jullie dit drama niet leuk vinden, maar het zou jammer zijn dat je daarom stopt met lezen. Het wordt geen gigantisch drama en het gaat de story niet overnemen. Het duurt waarschijnlijk maar enkele hoofdstukken, dus als je voor die paar hoofdstukken drama dit verhaal wilt opgeven, tja sorry. Ik hou echt van jullie allemaal!
De jongens waren gisteren echt geweldig op de sluitingsceremony!
Ik heb als een klein kind gehuild, gewoon de emoties en daarna Wonderwall... Louis zat zowieso mee te zingen backstage!
Ow en nog iets, wees met truth or dare op het strand voorzichtig, want als een van je nichtjes voor een dare op een sexy redder zijn kont moet slaan, ze geeft jou de schuld. Geloof me maar.
X Kus, Ellen
~Let's play truth or dare
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
waar is James - de hond - ????!
1 decennium geledenMoooooii,,
1 decennium geledenOke, dit word weer mijn eerste reactie sinds ik terug ben van vakantie!
Dus voel je vereerd, Ellen!
Haha!
Ik moet er wel ff bijzeggen dat ik niet een hele lange kan maken want ik moet er eigenlijk al een half uur geleden al voor je laptop weg, dusjaa..
Liedjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:
Ik kende het liedje!
Yeeeeeiiii!
Oke... Deze reactie gaat al helemaal nergens op slaan dus ik val weer terug in mijn oude patroon van reacties maken.
Euuuu...
Ben ik eigenlijk wel uit mijn oude patroon ooit gekomen?
Nouja... Dan word dat zo nadenken,
en nadenken op een avond betekent bij mij: NACHTWERK!
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh!
En ik had me vanmorgen nog wel zo voor genomen om vandaag een keertje optijd op bed te gaan,
maar dat optijd is er toch al niet meer bij want het is al half 10 geweest nu.
Nou ja.. Half 10 wil ik ook weer niet vroeg noemen maar zit ongeveer op de helft?
Maar als ik klaar ben met deze reactie zal het vast wel 11 uur zijn maar ik denk dat dan dat ik het laatste stuk in mijn hoofd bedenk omdat ik er dan al voor de laptop ben weg gehaald...
Hoofdstukjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee:
Ik moet zeggen dat ik best wel met een grijns op mijn gezicht heb zitten te lezen tot dat einde..
Toen kwam er een schokkend gezicht op mijn gezicht,
maar dat vertel ik zo wel!
Weetje?
Ik haaaaaaat truth or dare !!!
Waarom dat komt?
Dat vertel ik wel als je reactie op mijn reactie hebt gegeven!
Oke, dat klonk echt raar!
Even voor tussendoor! Ik heb joun template gebruikt op Polyvore!
Vond hem wel leuk.
Verder: Waar was ik ook al weer?
Oja... Hmm.. Ik wist wel dat Zayn erg veel om zijn haar gaf maar echt zo veel?
Oke, denk nu ergens aan maar zet het maar niet in deze reactie neer.
Misschien krijg ik dan boze Malik fans bij me.
Ook al weet ik wel dat ze niet boos zullen zijn als ze horen wat ik dacht.
Was eigenlijk niet echt erg, meer grappig bedoelt alleen zelf vond ik het niet echt grappig klinken in mijn hoofd.
O NEEEE !
nu klink ik z´n iemand die grappen eerst bedenkt in haar hoofd.
Euu.. Bestaat z´n iemand eigenlijk wel?
Nouja. Ik hou hier maar over op voordat ik helemaal doordraai..
Maaruu, ik moest je nog even vertellen over mijn schokkende gezicht!
Ik zat zo te lezen, en nu kussen Charlotte en Harry..
Dus toen kwam dus dat schokkende gezicht.
O, trouwens! Ik heb vandaag Ellen gekeken.
Nee niet jou, volgens mij heb je niet je eigen talkshow?
Of wel? Ben je beroemd in Belgie? Praat ik soms met iemand die beroemd is? Waaaaaaaahhhh!
Haha!
Maar je weet wel wie ik bedoel toch? DE Ellen.
Die show van haar is sinds.. Nouja ik weet eigenlijk niet sinds wanneer.
Maar die is sinds ´weet ik niet´ te zien in nederland!
Maar ik weet eigenlijk niet waarom ik je dat vertel nu!
En vooral op dit moment..
Maarja...
Ik zat dus zo te piekeren!
Maar wat nou als Niall binnen komt en hun ziet zoenen en dan raakt hij overstuur en dan wil hij haar nooit meer zien en dat hoort ze een jaar later van Harry dat Niall in een kliniek zit genaamt: ´Het niet meer eten van het voedsel van de Nando´s´ en dan komt de hele wereld erachter en dan zit iedereen in de stress... En dan gaat elke dag op het nieuws over Niall en de kliniek ´Het niet meer eten van het voedsel van de Nando´s´ en dan raakt iedereen zo verschrikkelijk bezorgd en alles wat erbij hoord als gevolg dat niemand meer slaapt, scholen sluiten omdat alle kinderen ziek zijn, de crisis gaat zo er achter uit als gevolg dat de wereld vergaat!
Kudooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooootjeeee!
X
WHY U CUNT? YYYYYYYYYYY
1 decennium geledenHeb gevoel dat Nialler gaat binnekome ;'(
1 decennium geledenOhoh dat kan nooit goed aflopen.
1 decennium geledenSnel verder <33