Foto bij O49 || Charlotte Rosaline Stewart

Het kadertje dat normaal onderaan staan, staat nu even hier.
1000 woorden exact omdat ik zoveel van jullie hou en omdat ik me best schuldig voel dat ik zo lang al niet meer gepost heb.
Ik weet dat sommige van jullie dit drama niet leuk vinden, maar het zou jammer zijn dat je daarom stopt met lezen. Het wordt geen gigantisch drama en het gaat de story niet overnemen. Het duurt waarschijnlijk maar enkele hoofdstukken, dus als je voor die paar hoofdstukken drama dit verhaal wilt opgeven, tja sorry. Ik hou echt van jullie allemaal!

De jongens waren gisteren echt geweldig op de sluitingsceremony!
Ik heb als een klein kind gehuild, gewoon de emoties en daarna Wonderwall... Louis zat zowieso mee te zingen backstage!

Ow en nog iets, wees met truth or dare op het strand voorzichtig, want als een van je nichtjes voor een dare op een sexy redder zijn kont moet slaan, ze geeft jou de schuld. Geloof me maar.

X Kus, Ellen


~Let's play truth or dare

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • 1Dancer

    Mooi zoals altijd (; ik weet nooit wat te vragen bij truth or dare.
    Ik vraag altijd of hij/zij verliefd is op iemand.
    Cliché.
    Harreeh!!! You're mine!!! Don't kiss Charlotte.
    ;c xx snel verder!

    1 decennium geleden
  • xSaarrStyles

    NEEEEEEEEEEEEEEEE, EN DAN KOMT NIALL BINNNEN, OF ZE MOET HET GAAN VERTELLEN TEGEN NIALL, NEEEEEEEE, ELLLEEEEEEEEEENNN, WAAROOMMMM BEN JE ZOOOOOOOOO GEMEEEENN, HARRY MOET ALLEEN MET MIJ ZOENEN NIETNIETNIETNIET MET CHARLOTTE, DIE MOET MET NIALL ZOENEN EN OP ZIJN HORAN BUM SLAAN EN HEM PILLETJES TEGEN PERVERTERIGHEID GEVEN, MAAR ZE MOET NIIIIEEEETTT HARRY ZOENEN! HET MOET WEL HEEEEEEEEEEEELLL SNEL GOED KOMEN HOOOORRR!Ennneee, btw, Tuuuuuurlijk zoent Harry goed, dat heb ik al vaak genoeg mee gemaakt hehehe


    P.S. Hahahahaha, ik lig dubbel dat je nichtje de sexy redder op zijn kont moest slaan, hahahahaha, omg, Truth or Dare is leukkk!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen