Foto bij Hoofdstuk LXI

Ik heb de afgelopen dagen minder geschreven dan ik eigenlijk van plan was, maar ik had het nogal druk met de bèta-verkiezingen. En vandaag - gisteren, inmiddels - had ik een beetje een rotdag, dus iedereen die mij op kan vrolijken is welkom. (no_chears)
Ik heb overigens wel weer eens een fluffy Perciver one-shot geschreven om mijn frustratie kwijt te kunnen, die hier te lezen is.


“Het spijt me,” zei Oliver, omdat hij het gevoel had dat iemand dat zou moeten zeggen.
      Jonah wuifde het weg. “Het is niet jouw schuld. Kom mee, ik heb zelfs nog ergens een lege tent, hoop ik, al moet ik dan de nieuwkomers van morgen anders indelen.”

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • xxmarithxx

    Awwwwwhhhh ik heb dit verhaal gemist. Heel erg. Ik besef pas hoe erg nu ik het lees, dus het is nog erger dan ik dacht.
    Maaaar, ik ben ook back, en ik hoop dat ik mijn Quizlet kan blijven bijwerken. Op de een of andere manier ben ik uit mijn normale ritme en daar hoorde Quizlet bij, dus ik ga gewoon proberen om het terug te stoppen in het ritme dat ik nu heb - wat je eigenlijk geen ritme kunt noemen, hahahah =D
    Maaaar, juist. Dit hoofdstuk was lieeeef! Perciver, PERCIVEEEER! It's been way too long since I've used that great name. Oliver is echt heel lief als hij onwetend is =D
    Oliver is altijd lief trouwens en Percy ook =D En jij ook want jij schrijft zooooveel Perciver dat ik hopelijk nog voor een hele lange tijd genoeg heb =D
    xxx

    1 decennium geleden
  • Tuala

    Percy lijkt zo alwetend als het op Olivers gevoelens aankomt. Ik vind dat hij zelf dan ook wel eens stappen zou mogen ondernemen.. ;o Ik ben trouwens héél blij met een nieuw hoofdstuk! (: En ik vertrek zondag alweer dus daarna is er misschien nog meer leesvoer? (krul)

    1 decennium geleden
  • Cresseyde

    Aww, cute!
    <3

    1 decennium geleden
  • Squib

    Ik ben het volledig eens met Muze.
    Ben net terug van twee weken vakantie en loop hoogstwaarschijnlijk al anderhalve week met een gekneusde poot.

    1 decennium geleden
  • Muze

    Hihi, Percy vind het leuk dat Oliver de gentleman uithangt bij hem en doorziet Ollybollie maar zwijgt. Stout! hij zou die smalle lipjes van hem tegen Oliver de zijne moeten drukken en zwaar misbruik maken van de tent zolang het nog kan.

    En hahah, de ratelaar die onvernietigbaar doorgaat altijd is uit zijn ding gebracht "Oh... Zijn jullie niet" AWKWARD xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen