Hoofdstuk LXI
Ik heb de afgelopen dagen minder geschreven dan ik eigenlijk van plan was, maar ik had het nogal druk met de bèta-verkiezingen. En vandaag - gisteren, inmiddels - had ik een beetje een rotdag, dus iedereen die mij op kan vrolijken is welkom. (no_chears)
Ik heb overigens wel weer eens een fluffy Perciver one-shot geschreven om mijn frustratie kwijt te kunnen, die hier te lezen is.
Het spijt me, zei Oliver, omdat hij het gevoel had dat iemand dat zou moeten zeggen.
Jonah wuifde het weg. Het is niet jouw schuld. Kom mee, ik heb zelfs nog ergens een lege tent, hoop ik, al moet ik dan de nieuwkomers van morgen anders indelen.
Ik heb overigens wel weer eens een fluffy Perciver one-shot geschreven om mijn frustratie kwijt te kunnen, die hier te lezen is.
Het spijt me, zei Oliver, omdat hij het gevoel had dat iemand dat zou moeten zeggen.
Jonah wuifde het weg. Het is niet jouw schuld. Kom mee, ik heb zelfs nog ergens een lege tent, hoop ik, al moet ik dan de nieuwkomers van morgen anders indelen.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
ik vind het heel fijn dat je de hele tijd zo'n stukje err oor doet van twee zinnen want dan kom je weer in het verhaal.
1 decennium geledenEven een klein feestje gehouden toen er een nieuw hoofdstuk was
1 decennium geledenI'm goin' with florreke!
Weer een nieuw hoofdstuk! You make my day!
1 decennium geledenJonah keek van de een naar de ander. O. Zijn jullie niet Hij schraapte ongemakkelijk zijn keel. Ah. Sorry.
1 decennium geledenIk lag in een deuk toen Jonah dat zei!
I'm waiting for a Perciver kiss