Foto bij 36. || Rainbows ||

WELKOM HEERSBEESTJE-abo, 45,46&47! 1 van die 3 is Higginator, maar ik weet niet welke!
jullie maken me zo vrolijk! :D

Higginator-heersbeestje; whahaahaa nu je dat zo samenvat 'een verhaal waarin een meisje praktisch word vermoord door een dobbelsteen' is geniusss... je hebt eigenlijk ook wel gelijk.... soort van... xD doe je oma de groeten van me! :P

walrus-heersbeestje; hmmm ik snap nogsteeds niet precies wat voor geheimtaal dat is... maar ik denk dat het betekend dat je wil dat k verder ga ofzo xD

regenstreep-heersbeestje; lol :P

1Direction1-heersbeestje: OMG ik ben komisch x) (dat klinkt Duits....)
en bedankt!

Burr-heersbeestje: :)

1DForLifex-heersbeestje; haha thnx ;)

hey Brave Heersbeestjes, als je het hoofdstuk hebt gelezen; wil je dan reageren... want de hoofdstukken worden meer gelezen dan er gereageerd word :( (kan komen omdat ik te snel activeer... moet ik langzamer gaan?)

luff u my heersbeestjes(K)

Nadat ik Justin's brief had gelezen staarde ik enkel voor me uit. Hij noemde me Leprechaun. Mijn hart van goud. Ik stond niet op toen de trein aan kwam rijden. Maar bleef nog even zitten. Ík was de kabouter, ík beschermde het goud.Het goud was mijn hart. Nog nooit vrijgegeven aan een buitenstaander. Maar dat ging veranderen. Justin had me nodig, hij was duidelijk niet happy. En ik wist nog niet precies hoe, maar ik ging hem het geluk brengen; ook al had ik het zelf nog niet gevonden. De regenboog die verscheen aan de hemel gaf me hoop. Ik stond op en stapte snel de trein in, voor het te laat was en hij zonder mij vertrok...
Ik ging zitten op een plek waar bijna geen mensen zaten en dacht na over de brief. Die ik nog altijd in mijn handen had. Justin had gelijk, het was mijn schuld niet. Maar dat betekende niet dat ik me niet niet schuldig hoefde te voelen...
En dat het niet mijn schuld was, betekend niet dat ik het minder erg vind. De trein schokte en kwam langzaam in beweging. Het was vijf uur, de treinreis duurde ongeveer een half uur. Dan had ik dus nog een halfuur om de Starbucks op te zoeken. Ik zuchtte en keek uit het raam. Alles leek weer precies hetzelfde als toen ik met Laura in de trein zat. Alleen was ik nu op weg naar Sutton Coldfield, en niet Birmingham.

Na twintig minuten wezenloos voor me uit te hebben gestaard, stopte de trein in Sutton Coldfield en stapte ik uit. Ik liep flink door. Al had ik geen idee waarheen. "Meneer, wilt u een advertentie?" vroeg een meisje rond mijn leeftijd en hield haast smekend een blaadje voor mijn neus. Ik pakte het met een kleine glimlach aan, en dumpte het blaadje vier meter verderop in de container. En aan alle andere advertenties daarin was te zien dat ik niet de enige was die geen zin had de advertentie te lezen.
Ik kwam steeds dichterbij de stad, dat merkte ik aan de drukte. Er waren veel winkels, en volgens mij zag ik in de verte een Starbucks. Hopelijk hadden ze hier niet meer dan 1 Starbucks. Dat zou een beetje lullig zijn...

Reageer (10)

  • HipsDontLie

    Wedden dat dat foldertje iets met starbucks had te maken of zie iets xd
    weet ik veel!
    ik wil gewoon zo snel mogelijk lezen zodat ik abo kan nemen en dat je me dam omroept :P

    1 decennium geleden
  • larrylove

    niet stoppen met zo snel te activeren..!
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Higginator

    Serieus, als jij stopt met zoveel te activeren, kom ik persoonlijk naar jouw huis en ga ik je bekogelen met moordende dobbelstenen!!

    Trouwens, het is erg leuk dat je zo alle reacties behandeld.

    Behandeld is een vreemd woord. Really. Je bent toch geen dokter? Of toch stiekem wel.. (:

    IK HOU VAN DEZE STORY.

    ACTIVEER NU.

    btw, ik denk dat ik een keer per dag ga lezen, omdat ik dat kan.
    want ik heb niet te tijd om wanhopig dit verhaal te stalken, ben ik te druk en belangrijk voor.. HAHAHAH GELOOF IK HET ZELF. nee ik ben gewoon lui, dus elke avond krijg je een hhhhheeeeeeeeeeeeeelllllllllllleeeeeeeeeeeee lange reactie van ik. (:

    HOLY FUCK opeens valt er een toets uit mn toetsenbord. nu heeft hij au.

    xox een heersbeestje die van jou story houd!!

    1 decennium geleden
  • niambrownies

    Omg walrus (:
    MUWHAHAHAHA :-)
    NIETT STOPPEN MET SNEL ACTIVEREN !! I LOVE THAT!!!
    X

    1 decennium geleden
  • Appelpudding

    Le awesome ;D en inderdaad..
    JIJ NIET STOPPEN MOGEN MET ACTIVEREN ZOVEEL ;D
    jouw heersbeestjes zijn verslaafd aan jouw awesome story :)
    Puddings!! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen