Foto bij 36. || Rainbows ||

WELKOM HEERSBEESTJE-abo, 45,46&47! 1 van die 3 is Higginator, maar ik weet niet welke!
jullie maken me zo vrolijk! :D

Higginator-heersbeestje; whahaahaa nu je dat zo samenvat 'een verhaal waarin een meisje praktisch word vermoord door een dobbelsteen' is geniusss... je hebt eigenlijk ook wel gelijk.... soort van... xD doe je oma de groeten van me! :P

walrus-heersbeestje; hmmm ik snap nogsteeds niet precies wat voor geheimtaal dat is... maar ik denk dat het betekend dat je wil dat k verder ga ofzo xD

regenstreep-heersbeestje; lol :P

1Direction1-heersbeestje: OMG ik ben komisch x) (dat klinkt Duits....)
en bedankt!

Burr-heersbeestje: :)

1DForLifex-heersbeestje; haha thnx ;)

hey Brave Heersbeestjes, als je het hoofdstuk hebt gelezen; wil je dan reageren... want de hoofdstukken worden meer gelezen dan er gereageerd word :( (kan komen omdat ik te snel activeer... moet ik langzamer gaan?)

luff u my heersbeestjes(K)

Nadat ik Justin's brief had gelezen staarde ik enkel voor me uit. Hij noemde me Leprechaun. Mijn hart van goud. Ik stond niet op toen de trein aan kwam rijden. Maar bleef nog even zitten. Ík was de kabouter, ík beschermde het goud.Het goud was mijn hart. Nog nooit vrijgegeven aan een buitenstaander. Maar dat ging veranderen. Justin had me nodig, hij was duidelijk niet happy. En ik wist nog niet precies hoe, maar ik ging hem het geluk brengen; ook al had ik het zelf nog niet gevonden. De regenboog die verscheen aan de hemel gaf me hoop. Ik stond op en stapte snel de trein in, voor het te laat was en hij zonder mij vertrok...
Ik ging zitten op een plek waar bijna geen mensen zaten en dacht na over de brief. Die ik nog altijd in mijn handen had. Justin had gelijk, het was mijn schuld niet. Maar dat betekende niet dat ik me niet niet schuldig hoefde te voelen...
En dat het niet mijn schuld was, betekend niet dat ik het minder erg vind. De trein schokte en kwam langzaam in beweging. Het was vijf uur, de treinreis duurde ongeveer een half uur. Dan had ik dus nog een halfuur om de Starbucks op te zoeken. Ik zuchtte en keek uit het raam. Alles leek weer precies hetzelfde als toen ik met Laura in de trein zat. Alleen was ik nu op weg naar Sutton Coldfield, en niet Birmingham.

Na twintig minuten wezenloos voor me uit te hebben gestaard, stopte de trein in Sutton Coldfield en stapte ik uit. Ik liep flink door. Al had ik geen idee waarheen. "Meneer, wilt u een advertentie?" vroeg een meisje rond mijn leeftijd en hield haast smekend een blaadje voor mijn neus. Ik pakte het met een kleine glimlach aan, en dumpte het blaadje vier meter verderop in de container. En aan alle andere advertenties daarin was te zien dat ik niet de enige was die geen zin had de advertentie te lezen.
Ik kwam steeds dichterbij de stad, dat merkte ik aan de drukte. Er waren veel winkels, en volgens mij zag ik in de verte een Starbucks. Hopelijk hadden ze hier niet meer dan 1 Starbucks. Dat zou een beetje lullig zijn...

Reageer (10)

  • 4everNiall

    Jemig ik ga serieus helemaal stuk om de reacties hieronder.(lol)
    Dit verhaal heeft niet alleen een komische schrijver maar ook komische lezers! LOLxD
    Maar ffies serieus, zou dat meisje niet zien dat Niall dat foldertje weggooit? best wel sneu eigenlijk. Misschien was is ik dat wel, gezellie foldertjes uitdelen met puppy oogjes:|

    Snnneeellll verdurr(flower)
    Trouwens, voor zover ik weet is komisch gewoon Nederlands:)

    1 decennium geleden
  • Perv

    SNel nieuw activeren

    1 decennium geleden
  • Chipitos

    OMG NEE JIJ MOET NIET STOPPEN MET ZOVEEL TE ACTIVEREN ! ME LOVES HOW MUCH YOU ACTIVATE !

    Jou verhaal is geweldig, ik ben lichtelijk verslaafd.
    Okee, fuck dat lichtelijk, ik ben gewoon heel erg verslaafd..

    Weet je , ik zat te denken van, Niall die had een 5, wat Birmingham betekende, en een klavertje 4, geluk dus, gegooit. Maar betekent dat dan niet dat laura zal blijven leven door hem ? :D

    Okee, maar nu even over naar de zaken; JIJ SNEL NIEUW HOOFDSTUKJE ACTIVEREN OPPER HEERSBEESTJE!
    x

    1 decennium geleden
  • DoraWalrus

    en nu verder :D ik wil JIAAAALLPORN IN EEN TELEFOONCEL :D XD die zijn van glas... ga ik erbij staan >:3

    1 decennium geleden
  • DoraWalrus

    U knooow: el= L oh= O el= L < LOL xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen