3. Sunday morning (is everyday for all I care)
Hoi hoi lieve lezers!
wederom sorry voor het nu echt wel veel te lange wachten, ik ben nu in Brazilie, weer is fantastisch lekker, prachtige omgevingen etc gezien, maar nu pas dus weer een goede pc te pakken gekregen. Die laat ik het komende uur niet gaan
wie de lyrics id titel van dit hoofdstuk raadt, mag 1 berichtje in mijn gastenboek wijden aan RECLAME!!(Zo lezen jullie die zooi van mij toch nog (en krijgen jullie wat muziek/cultuurlessen) )
wederom sorry voor het nu echt wel veel te lange wachten, ik ben nu in Brazilie, weer is fantastisch lekker, prachtige omgevingen etc gezien, maar nu pas dus weer een goede pc te pakken gekregen. Die laat ik het komende uur niet gaan
wie de lyrics id titel van dit hoofdstuk raadt, mag 1 berichtje in mijn gastenboek wijden aan RECLAME!!(Zo lezen jullie die zooi van mij toch nog (en krijgen jullie wat muziek/cultuurlessen) )
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
lol de kaart het rad van fortuin past egt wel bij jake: eerder passief zijn, en alles op je af laten komen, als de kaart op zijn kop staat, wil het zeggen dat hij in zijn eigen kringetje gevangen zit en daar niets aan doet. Dat hij trots is op zijn onverschilligheid, en anderen een slecht voorbeeld aan hem nemen. Dat hij geen eigen mening heeft, enalles door anderen laat bepalen. Terwijl als de kaart de lichtzijde laat zien, is het dat hij zichzelf opnieuw uivind, zijn kring doorbreekt, nieuwe werelden ontdekt en van zijn fouten leert.
1 decennium geledenOké, sorry.. Ik kon het niet laten (bloos)
Lang geleden dat ik mijn kaarten nog eens vast heb genomen, dankzij jou heb ik weer zin om verder te oefenen
oké, en nu ga ik stoppen met mijn uberlange comment
snel verder <3
Lithium - Nirvana (headbang)
1 decennium geledenhehe je ging verder
1 decennium geledenen nee... ik ken de lyrics niet (shame on me?)
naja.... verder! ^^