Foto bij O28| Taylor Quinn Payne

Ik hoor de deur keihard opengaan, en niet veel later lijkt het net alsof duizenden voetstappen door het huis heenlopen.
Opeens verschijnt Niall in de keuken. ''What are you doing?'' vraagt hij, alsof ik iets verkeerd doe en hij me moet controleren. "Just... Drawing.." Antwoord ik. Hij knikt, en pakt een biertje uit de koelkast. Dan komt Rose ook naar binnen, en gelijk schrik ik van haar. ''What happenend to you!'' vraag ik vol ongeloof. Ze haalt haar schouders op en loopt weer de keuken uit. Ze komt Liam tegemoet, die gezellig bij mij komt staan. Hij tilt me op en zet me op zijn schoot. ''Where is Zayn?'' vraagt hij. ''Picking up a girl...'' mompel ik terwijl ik een manga oog teken. ''Show me your drawings.'' zegt Liam lief. Ik schud mijn hoofd, en verberg mijn tekeningen. ''Oh come on. Don't be shy. You're really good, everybody knows that.'' zegt Liam en nu komt Niall er ook bij staan. Ik bloos een beetje, en schud mijn hoofd weer. Dan opeens graait Niall de tekeningen van de tafel af, en neemt hij een grote afstand tussen mij en hem, zodat ik ze niet kan afpakken.
''Niall, give it back!'' schreeuw ik. Ik wil opstaan maar Liam heeft zijn armen om mijn middel geslagen waardoor ik niet weg kan. ''You'll get them back, if you will show them to Liam.'' lacht hij. ''Oke...'' mompel ik, en hij houdt mijn tekeningen voor mijn gezicht. Liam pakt ze van me over. Hij houdt zijn handen boven de tafel, waardoor zijn armen om me heen zitten. Zijn hoofd ligt op mijn schouder terwijl hij de bovenste tekening bestudeert. ''Is this Niall?'' vraagt hij lachend. ''It looks like he is.'' lacht hij. Niall komt erbij staan en bekijkt de tekening. ''I'm gonna keep this one.'' zegt hij en hij pakt de tekening. Met zijn biertje in zijn hand loopt hij weg. ''Niall!'' schreeuw ik maar hij reageert niet. ''Liam, why do you allow everybody to grab things from me?'' vraag ik licht geïrriteerd. ''Those are my stuff!'' zeg ik kwaad. ''It's a drawing.'' zegt Liam alsof er niks aan de hand is. Ik grom, worstel mijn tekeningen uit Liam's handen en glijd dan van zijn schoot af, naar mijn kamer. ''Some things are inportant to me, okay!'' schreeuw ik en ik ren naar mijn kamer.
Op mijn kamer gooi ik mijn tekeningen op de grond. Ik pak wat potloden, en ga verder waar ik gebleven was. Ik dacht, laat ik is een tekening maken van alle jongens en die als kado geven, maar ik weet niet of ik daar nog zo'n zin in heb. Ik zucht, en ga op de grond liggen, en begin toch maar te tekenen.

Na een uurtje is mijn tekening klaar. Op een plekje is het een beetje nat, door mijn traan. Ik heb ruzie met Liam, maar hij denkt waarschijnlijk van niet. Ik wil gewoon mijn privacy! Ik zit hier al tegen mijn zin! Ik zucht, en teken nog even de ogen van Harry. Ik ga overeind zitten en bekijk mijn tekening. Tevreden knik ik en sta ik op. Ik loop naar beneden waar iedereen op de bank zit, behalve de meisjes. Die zitten weer opgesloten op hun kamer. Ik ga naast de bank staan, waar Liam op zit. '''Liam...'' mompel ik maar hij kijkt niet op. ''Liam.'' zeg ik nu wat harder. Ik zie dat hij zucht, maar gelukkig draait hij zijn hoofd toch in mijn richting. ''I got you this...'' mompel ik en ik houd de opgerolde tekening voor zijn gezicht. Hij glimlacht en slaat op zijn schoot. Ik ga erop zitten, en zie hoe hij voorzichtig de tekening uitvouwt. ''Do you like it?'' vraag ik onzeker. ''It's beautiful.'' zegt hij en hij geeft me een zoen op mijn wang. Ik glimlach trots. ''Let me see it.'' zegt Niall. Ik schud mijn hoofd. ''If you'd hold it, you'd probaly put it somewhere in your room again. And this drawing is for Liam, so no one may touch it!'' zeg ik streng. ''No one!'' herhaal ik nog. Liam lacht, en neemt me in zijn armen. ''I'll keep it somewhere safe.'' zegt hij. Ik glimlach, het is weer goed tussen ons.
Terwijl we TV zitten te kijken horen we de voordeur open gaan. Zayn komt naar binnen, met een meisje bij zich. Shit, nog één!

Sorry, deze is slecht... :$
sorry dat het zo lang duurde, maar ik was naar het dorp
heb nieuwe horloge, zo'n ice watch! :D
oke, en een zakmes gewonnen bij een rad haha!
door de heideweek enzo :P

Komen we een keertje op nummer 1? blijf kudoen en wij blijven activeren! xx


Reageer (14)

  • Exile

    verderverdervderder ;d;d

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Super geschreven (H)!!

    1 decennium geleden
  • 1DLover1996

    Snel verder!!

    ~xxx~

    1 decennium geleden
  • BiebsAngel

    Verdaaahh

    1 decennium geleden
  • HarriesLee

    snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen