Negentig
Deze is wat langer geworden dan verwacht. En ik hoop dat dit snel genoeg was. ^^
Hah, moet ik natuurlijk niet vergeten het hoofdstuk te activeren. ><
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (11)
eigenlijk moet iemand ze weer ff samen brengen , een koppelaar die er later dan weer vandoor gaat met james en een kat neemt!
1 decennium geledenTHE END
hahaha nee hoor, rek het maar lekker
Weet je dat je geweldig schrijft? De awkwardness in dit stukje is gewoon ongeveer voelbaar.
1 decennium geledenEn verdomme, Scorpius, ga achter hem aan weet ik veel. Zorg dat het goed komt.
... ik heb hier aardig gemengde gevoelens over. Aan de ene kant ben ik ontzettend blij omdat Scorpius weer in beeld is, maar aan de andere kant ben ik ontzettend gefrustreerd omdat die situatie zo verschrikkelijk awkward en pijnlijk is dat het bijna fysiek voelbaar is. Ugh. Nu weet ik het niet meer.
1 decennium geledenToch is het wel een ontzettend mooi geschreven stukje, ondanks de... irritatie die het bij me opwekt. Kom op zeg, slep dat kind gewoon met hutkoffer en al mee naar huis en praat het uit, you fool.
I love this story:-)
1 decennium geledenhier komt de geweldige uberlange reactie die ik 's ochtends dus niet ga schrijven.
1 decennium geleden1. Ik houd van dit verhaal, nog tien hoofdstukken en je hebt er honderd dus dat gaan we nog wel halen hé? Ik hoop het wel en anders kom ik hoogstpersoonlijk door het beeldscherm om je voor de computer verder aan dit verhaal te sleuren, dan kan ik meteen meelezen.
2. Ik houd van Albus en van Scorpius en van James en van Parker en van Adam en van Perciver en van Damon en alle andere personen in dit vehaal al had Scorpius in al die maanden best contact met Albus mogen zoeken, ik bedoel, van kerst tot zomervakantie is toch wel erg lang om niets van je te laten horen als je zijn vriendje was.
3. Ga gewoon verder, ik probeer nog steeds een shipnaam voor Albus en Scorpius te bedenken en misschien bedenk ik er zo wel een.
En als laatste wil ik je er graag nogmaals aan herinneren dat mijn naar Squib mijn naam is omdat ik dankzij dit verhaal een obsessie voor Squibs heb ontwikkeld, ik ben nu zelfs lid van het Filch-fandom met als gerespecteerde leden ik en Mrs. Norris.