Overleg
Ibrahim Afellay
De training was net afgelopen en Bert van Marwijk en de assistent coaches wilden gelijk met ons overleggen of Mara met ons mee mag trainen. We liepen naar het kantoor van Bert, die best wel groot was, er stond een grote ronde tafel waar we allemaal aan gingen zitten. "Oke om gelijk met de deur in huis te vallen. Wie heeft er problemen mee als ze mee gaat trainen met ons?" Vroeg Bert gelijk. Niemand zei dat ze er iets tegen hadden. "Opzich is het ook voor ons in ons voordeel, want zeg nou zelf ze deed niet echt veel moeite langs ons te komen." Merkt Wesley op. "Inderdaad, ik had ook niet verwacht toen ze viel, dat ze nog de bal bij Robin vandaan kreeg dus ik had niet op dat doelpunt gerekent" Vult Maarten Wesley aan. Ik knik instemmend. "Ze moet ons wel leren hoe ze zo omhoog sprong met die bal over Gregory's en Ibrahim's voeten heen" Zegt Nigel. Ik kijk Gregory aan die glimlacht. "Greg kon ze vroeger niet al zo voetballen?" Vraag ik aan hem en iedereen kijkt hem nu aan. "Nope, toen ik acht was en zij zes was is ze verhuisd naar England." Antwoord hij, ik zie gewoon dat het hem pijn doet. Ik geef hem een klopje op zijn schouder. Ik kijk even door het raam waardoor je het voetbalveld kan zien en zie dat Mara aan het schieten is op het doel. Steeds van iets verder weg. Ze is echt super goed. Ik voel een paar ogen in mijn rug prikken en kijk achterom. Ik zie dat ze mij aanstaren. "Wat is er?" Vraag ik als ze blijven staren. Gregory grinnekt even. "Je bent echt te dom he. Iedereen ziet aan je dat je haar leuk vindt" Zegt hij. Ik kijk hem even dom aan en wil er tegen ingaan als ik besef dat hij wel gelijk heeft. "Ze vindt toch niet leuk" Mompel ik. "Sure hou dat maar ik je hoofd, maar let maar is op. Verschillende dingen toonde het al aan. Ze daagde je uit, had het duidelijk naar der zin en je hebt haar laten blozen." Valt Robin. "oke oke, ze vind het leuk we snappen het. Maar jullie zijn het ermee eens dat ze meetraint?" Valt Bert ons in de reden voordat er weer een ander gaat praten. We knikken instemmend.
Reageer (1)
snel verder!!
1 decennium geleden