Foto bij Little Star 1

Pesten is een absurd gedrag en het gebeurd elke dag wel dat iemand gekleineerd word. Omdat iemand te dik is, een ander soort kledingsstijl heeft, al die redenen die ze verzinnen slaan totaal nergens op. Alle mensen op de wereld zijn anders en niemand is hetzelfde. Je moet iemand met respect behandelen en hoe durft iemand om zijn uiterlijk wijs te maken dat iemand lelijk is? Pesten kan je hele leven bij je blijven alsof het in je hersenen gegrift staat. Het achtervolgt je overal en altijd en wat iemand durft die vroeger niet gepest is, durf jij niet meer zo snel. Allemaal doordat iemand jou gepest heeft in het verleden en jij steeds terug moet denken aan die rot tijd. Zo werd ook Little Star gepest door twee kleine jongentjes die geen idee hadden wat pesten eigenlijk betekende. Ze vonden het leuk om Little Star te pesten en om zich daarna groot en stoer te voelen, tegenover een klein meisje zoals Little Star. Jarenlang durfde Little Star niet naar school toe, ze wist immers dat de jongetjes haar weer gingen pesten. Haar uitschelden omdat ze rood haar had, ze noemde haar dan ook wel een vuurtoren, uitschelden omdat ze kleiner was dan andere, allemaal dingen wat nergens op slaan. Tien jaar verder is Little Star vijftien en is ze nog steeds bang voor alles wat ze ziet, mensen die haar aanstaren, dieren die naar haar blaffen allemaal omdat de twee jongentjes haar vroeger pestte. Ze wil dat niemand haar meer Little Star noemt, gewoon omdat ze terug denkt aan vroeger. Star is opgegroeid en ze is nu achttien jaar, ze is over haar angsten heen gekomen dankzei mensen die van haar houden. Toch heeft ze soms nog wel eens de neiging om in huilen uit te barsten en de wereld om haar heen buiten te sluiten. De twee jongetjes heeft ze sinds ze van school ging niet meer gezien, maar nog elke dag spoken de namen van de twee jongetjes door haar hoofd heen. Bang om ze op een dag weer tegen te komen en het drama zich opnieuw afspeelt. Toch houd ze zich sterk en weet ze dat ze de jongetjes toch niet meer zal tegenkomen. Little Star is always afraid, thank you Hazza and Boo Bear.

Reageer (11)

  • cuddlehoran

    Ik kan mezelf wel plaatsen in Star.
    Zelf heb ik namelijk ook rood haar en ben ik onwijs gepest ermee.

    1 decennium geleden
  • Flyingmind

    OMGGGGGGGG, DIT IS ZO MOOOOI <3
    Love XO

    1 decennium geleden
  • EsKaLiDiNg

    0.o snel verder,
    new abo, new kudo :P

    1 decennium geleden
  • iheartgomez

    Je hebt er een nieuwe ABO bij (:

    1 decennium geleden
  • LStyles212

    lijkt me egt super mooie story,
    aboo (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen