Foto bij Dear Harry. -08

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • FabulousKilljoy

    Wauw, die emotie die je in die brief verwerkt is echt prachtig! Wow!
    Snelverderr!!<3
    X

    Kan je kort iets over jezelf vertellen?

    Ik ben Maureen, 13 jaar en woon gewoon in het koude Nederland. Ik hou van tekenen, lezen, schrijven en volleyballen. Ik heb donkerblond haar en donkerblauwe ogen. Verder ben ik geboren op 12 mei in 1999.

    Wat vinden jullie het beste verhaal op Q?

    Weet niet echt... Ik vind het verhaal 'I'm from where the Magic is - Albus Potter' een mooi verhaal, dit verhaal en 'Let me tell you why I would die for you - Stylinson' is echt aangrijpend en zeer mooi geschreven.

    Wat is je lievelings band/artiest?

    Gegarandeerd One Direction, Ed Sheeran, Justin Bieber, Paramore, Owl City en Demi Lovato.

    En wat is je lievelings eten?

    Lasagne, pizza en patat.

    1 decennium geleden
  • biancadokkum

    Mijn naam is Bianca ben 21 maart 1995 geboren in utrecht in het ziekenhuis ( 2 dagen ouder als jou :O) Grappig wij zijn thuis ook met zn 5en Mn vader en moeder broer broertje en ik ook natuurlijk:) heb tot 2001 in wijk bij duurstede gewoond en woon sinds 2001 in Friesland.
    Ik vindt het zelfde verhaal als jou de beste :) en deze story ook natuurlijk :)
    One Direction Cody Simpson :)
    KIPFILET (H)!!!

    1 decennium geleden
  • BrokenCircle

    Kan je kort iets over jezelf vertellen?
    Ik ben Femke en ik ben 15. En ik woon in België :)

    Wat vinden jullie het beste verhaal op Q?
    Euhm dat is een moeilijke... Ik heb wel een aantal favorieten waaronder ook 'Perfectly Diffrent' en Hij & Hij - Jiall Boran

    Wat is je lievelings band/artiest?
    Die is ook al zo moeilijk! :c Euhm... One Direction, Demi Lovato, Avril Lavinge,...

    En wat is je lievelings eten?
    Al het Italiaanse voedsel :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen