Foto bij Dear Harry. -08

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (13)

  • Rakish

    snel verderzzz
    Kan je kort iets over jezelf vertellen?
    Ik ben Anouk. Ik ben geboren op 14januarie1999. Ik houd van muziek. ik speel gitaar en keyboard en ik zing.

    Wat vinden jullie het beste verhaal op Q?
    I'm from where the Magic is - Albus Potter. en het verhaal. Let me tell you why I would die for you - Stylinson (dat verhaal heb ik gelezen 15 min. voordat ik jarig was en ik was dus aan t janken toen m'n beste vriendin en haar ouders Happy Birthday aan t zingen waren via skype xD )

    Wat is je lievelings band/artiest?
    One Direction, Justin Bieber, Demi Lovato, The Fray, Coldplay, Ed Sheeran, Jason Mraz, Selena Gomez. The Script, Taylor Swift.

    En wat is je lievelings eten?
    Uhhhmm, dat is een moeilijke..... eigenlijk te veel xD

    1 decennium geleden
  • Tinaaax257

    Kan je kort iets over jezelf vertellen?
    kort, ok. uhmmmm.
    Ik heet Tina(goh), 13 jr, geboren te 25-7-1998, leeuw.
    uiterlijk: klein,1.64, bruin haar en ogen, krullend tot 10 cm onder me schouder, sproeten.
    innerlijk: koppig, gesloten, eigenwijs, onzeker.
    interesses: lezen, ik lees veel en snel. Q. mobiel(verslaafd) muziek(verslaafd!!!!)zwemmen, fotograferen.

    Wat vinden jullie het beste verhaal op Q?
    zie m'n profiel al moet het nodig bijgewerkt wordne.
    Wat is je lievelings band/artiest?
    -One Direction
    -Taylor Swift
    -Demi Lovato
    En wat is je lievelings eten?
    Roti

    1 decennium geleden
  • philtatos

    Kan je kort iets over jezelf vertellen?
    IK BEN SUPERWOMAAAAN

    Wat vinden jullie het beste verhaal op Q?
    perfectly different EN lilly's list

    Wat is je lievelings band/artiest?
    One Direction, Jack Johnson, The Fray, The Script beetje gitaar bandjes
    (:

    En wat is je lievelings eten?
    Snijbonen en bram ladage

    1 decennium geleden
  • Korsakoff

    Kan je kort iets over jezelf vertellen?
    Ik ben Dyonne en ik woon in Nederland.

    Wat vinden jullie het beste verhaal op Q?
    Dit klinkt heel slijmerig maar het is toch jouw Lily`s list, vooral omdat ik het een super mooi verhaal vind en er bijna niet over word geschreven op Quizlet. Daarbij schrijf jij ook heel goed en is het een inspirerend verhaal.

    Wat is je lievelingsband/artiest?
    One Direction, love them! (H)

    En wat is je lievelings eten?
    Nou kijk, ik werk dus op zaterdag en ik krijg tussen de middag altijd vers warm eten voor mijn neus. Die mevrouw kan super goed koken en maakt soms tomatensoep. Die tomatensoep die zei maakt is goddelijk! Ik zou der haast om durven te wedden! Verder vind ik van die mevrouw de chocolademousse ook goddelijk! oke, nu denken jullie zei vind eten wel heel snel goddelijk maar zei kan echt goed koken!

    1 decennium geleden
  • Burch

    Kan je kort iets over jezelf vertellen: Ik ben Yanou, ben op 17 maart 1998 geboren en ben dus nu 14 jaar oud. Mijn hobby's zijn schrijven en fotograferen.

    Wat vinden jullie het beste verhaal op Q: You said forever, maar ik vind er nog wel meer leuk zoals deze :3

    Wat is je lievelings band/artiest: One Direction, JLS, Ed Sheeran, Olly Murs, Demi Lovato, Miley Cyrus & Jedward.

    En wat is je lievelings eten: Zuurkool!:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen