Meet my new team
Mara Hoogendijk
Ik parkeer mijn auto voor het stadion en stap uit. Ik loop naar de ingang waar twee bewakers staan. "Jij bent vast Anna Hoogendijk" Zegt de vrouw vriendelijk waarop ik knik. "Volg mij maar ik moest je naar de kleedkamer brengen en daarna naar het veld." Vertelt ze. Ze begint te lopen en ik loop er achteraan. "Mis je het niet? Voetballen in England?" Vraagt ze belangstellend. "Natuurlijk mis ik het daar, maar de keuze om in Nederland te spelen of in England is snel gemaakt. Want Nederland blijft mijn thuisland, dus dat was niet moeilijk." Vertel ik haar. Ze maakt een begrijpend geluidje. "Hier is de kleedkamer. Ik wacht hier op je want dan breng ik je naar het veld." Zegt ze glimlachend als we voor een deur staan met 'Dames' erop. Ik loop naar binnen en zie de andere spullen van de meiden al staan. Ik kleed mij snel om en loop weer naar buiten. Ik loop samen met de bewaakster naar de trappen die leiden naar het voetbalveld. "Vanaf hier kan je het wel zonder mij he? Gewoon naar die man in het pak lopen dat is de coach. En veel succes!" "Dankjewel!" Groet ik haar en loop dan het trappetje af richting mij nieuwe team. De coach merkt mij op en wenkt mij. "Dames ik wil jullie voorstellen aan jullie nieuwe ploeggenoot Mara Hoogendijk. Topspeeltster uit England komt bij ons in het team" Roept hij. Het team juicht en ik voel mij gelijk om mijn gemak hier. "oke we delen de groep in tweeén en gaan een wedstrijdje spelen, maar eerst 5 rondjes rennen! HUP HUP HUP!" Roept de coach. Ik begin te rennen en als ik klaar ben ga ik wer richting de coach waar de rest ook heen loopt. We worden in twee teams opgedeelt en beginnen te spelen. Ik sta zoals in England weer in de aanval.
Er zijn nog geen reacties.