New home
Mara Hoogendijk POV
Eindelijk ben ik terug in mijn eigen vertrouwde land. Ik ben teruggekeert met mijn ouders, omdat ik hier op top kan gaan voetballen. Ik het vrouwen Elftal van Nederland. In England speelde in ook al in hoge klasse. Maar ik ga liever in mijn eigen land spelen. Mijn eigen vertrouwde Nederland, waar ik mijn beste vriend had. Die ik graag weer is wil zien, maar ik weet niet hoe. Ik heb alleen foto's van hem en mijn ouders willen niks zeggen. Of nou ja ik heb ze het nooit gevraagt.
Ik rij met mijn mooie rode Porsche de straat van Rotterdam in waar ik ga wonen. Mijn ouders die gingen weer in het vertrouwde stadje Den Haag wonen. Ik ga namelijk in Rotterdam wonen, omdat ik anders elke dag ver moet reizen en nu hoef ik net een 10 minuten te rijden naar de Kuip, waar het dames en heren elftal van Nederland trainen. Morgen is mijn eerste dag dat ik met het elftal ga trainen. Ik ben best zenuwachtig, maar heb er wel zin in. Ik hoorde dat ik ook het heren Elftal ga ontmoeten en iedereen die er werkt. Ik stap uit mijn auto en doe hem opslot. Ik pak mijn koffers en loop naar de deur om die open te maken als ik een klein jongentje met een grote jongen zie lopen. Ik glimlach even als het mijn buren blijken te zijn "Lars dat is DE Mara Hoogendijk!" Hoor ik het schattige stemmetje van het kleine jongentje zeggen. Ik draai mij om en zwaai even. "Dat ben ik inderdaad" Antwoord ik lief glimlachend. "Speel jij niet in England?" Vraagt de grote jongen. Ik knik. "Ik ben van Nederlandse afkomst en ga nu in het Dames Elftal van Nederland spelen." Leg ik uit. Het jongentje komt verlegen naar het hekje. "Mag ik een handtekening?" Vraagt die zachtjes. "Tuurlijk" Zeg ik en pak de stift aan en zet mijn handtekening op de foto van mij met het hele team. "Alsjeblieft jochie, maar ik ga nu naar binnen, want ik moet morgen ook trainen en iedereen ontmoeten. En nu alles nog uitpakken" Zeg ik en zwaai nog even als ik mijn huis in loop.
Als het eenmaal avond is en ik ben klaar met alles uitpakken heb ik pizza bestelt en eet het op. Ik zie dat het al 10 uur is en ga dus naar bed toe, want ik moet morgen om 9 uur op het veld staan.
Er zijn nog geen reacties.