Gregory zat met Mara Hoogendijk in het gras. Gregory was 8 jaar en Mara was net 6 jaar geworden. Ze waren een beetje aan het dollen met elkaar toen opeens hun ouders naar buiten kwamen lopen. Ze gingen bij de kinderen zitten. De moeder van Mara keek Mara aan. "Mara wij gaan verhuizen, dat betekent dat je Gregory niet meer ziet." Zei ze. Mara en Gregory keken elkaar aan met waterige oogjes. Ze vielen in elkaar armpjes en knuffelden. Mara's vader trok Mara bij Gregory vandaan. Ze krijste, huilde en schreeuwde zich kapot. Bij Gregory ging het hetzelfde.

Vier jaar later
Iedere dag huilden ze zichzelf in slaap. Het ging niet goed met ze. Ze misten elkaar. Ze deden niet veel meer. Totdat ze begonnen met voetballen. Gregory in Nederland. Mara in England.

Twaalf jaar later
Mara is inmiddels 22 jaar en Gregory 24 jaar. Gregory is ook bij het Nederlands Elftal te recht gekomen en Mara keert terug naar Nederland. Haar eigen land, om in het Dames Elftal te gaan. Ze was de voetbal Heldin van England en nu wilt Nederland haar. Omdat ze van Nederlandse afkomst is. Ze keert terug met haar ouders voor haar voetbal leven.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen