Foto bij 008.

Woah bijna 100 abo's <3

Terwijl ik naar boven liep, liepen een paar meisjes langs me naar beneden,
ze gunden me geen blik en ik werd compleet genegeerd.
Ik deed moeite mijn ademhaling goed te houden zo nerveus was ik.
Ik opende de deur naar kamer 5 en liep naar binnen.
Het was een kleine kamer met een spiegel, kast, televisie en bed.
Ik vroeg me af of deze kamer ook op slot kon maar mijn vragen werden afgebroken door geschreeuw in de kamer. Ik ademde diep uit terwijl ik mijn koffer op het bed neerlegde en mijn oor tegen de deur drukte. Ik kon het echter niet goed horen dus duwde ik de deur zachtjes op een kier.
'Ik heb die hamburger niet gehad!' gilde een van de meisjes,
'Nou, het is ook niet van mij!' riep een ander.
'Ik weet dat jij het was!'
Ik hoorde de iemand de trap oprennen en een donkere mannenstem klonk. 'Jongens, we bespreken dit even beneden. Rustig oké?'
'Er valt niks te bespreken!' riep een van de meisjes.
'Het was namelijk mijn hamburger niet, hij lag in haar kamer, hij is van haar!'
'Kom alsnog maar mee.' klonk de mannenstem rustig.
'Godver, Ik haat je Kristina!' haar deur klapte hard dicht, waarna hij weer open ging en ik de trap hoorde. Ze waren dus beneden.
Als dit er vaker zo aan toe ging was het helemaal niks voor mij, zulke discussies waren er niet echt in De Parel. Nu ik erover nadacht moest je aan tafel eten, alles. En discussies of ruzies had ik nooit vaak gehoord, het was er rustig, betekende dat, dat ze daar minder streng waren?
Ik ging op mijn bed zitten terwijl er aangeklopt werd.
'Lot, mag ik binnen komen?'

Reageer (10)

  • SuperrrLouis

    ik wil de hamburger wel ^^

    1 decennium geleden
  • Quiescent

    Heel snel door jij. Het is gewoon weer een verslaving geworden om te wachten op het volgende deel, net zoals bij het eerste deel :')

    1 decennium geleden
  • xLINDA99

    Snel verder, het is zo mooi (:

    1 decennium geleden
  • Candela

    Oh, zo weinig deeltjes ineens. ö
    Ik vind het trouwens best lief dat je verder gaat voor de mensen die zich met Lotte identificeren. Ik kan me inderdaad voorstellen dat dit voor hen een grote opluchting moet zijn. Voor mij ook, maar dat is meer omdat ik het gewoon zo'n geweldig verhaal vind, hoe erg het eigenlijk ook is.
    Snel verder! (;

    1 decennium geleden
  • Thunderfvck

    Mijn allereerste reactie na 168 delen haha. Ik vind het verschikkelijk om te lezen maar ik kan niet stoppen. Ik hoop dat je snel verder gaat. <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen