The lonely ones. || Alina Swan.
Een nieuwe hoofdstuk, een nieuwe point of vieuw.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
snel verder!!
1 decennium geledenje hebt fans! ik zei het toch xx see you tomorrow ^^
1 decennium geledennog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een nog een snel verder!!!!!
1 decennium geledenHoly crap
1 decennium geledenomg hij heeft haar geslagen!!.
Snel verderrr