Foto bij O8O.

Lovely people, ik wilde jullie even laten weten hoe superveel jullie wel niet voor me betekenen oké. Ik kan nog steeds niet geloven hoeveel mensen hier wel niet op geabonneerd zijn, holy crap.
I love you all <3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (71)

  • ZeroGravity

    Hahahaha, ik vind het einde echt gewoon ge-wel-dig. Ik vind het zo leuk hoe jij de jongens allemaal bij elkaar beschrijft, telkens weer hilarisch.
    I mean, this:
    'Zayn, you mofo, look at yourself!'
    'Any time,' antwoordde Zayn speels.
    That's just plain genius, and I laughed my ass of at it. Ge-wel-dig. Hahaha. x)
    Ook zo droog dat ze haar pink breekt, en er gewoon om lacht. Like, dat is zoooo, deze story. Elke andere hoofdpersoon zou waarschijnlijk in tranen uitgebarsten zijn, een drama tot in Pakistan hebben gemaakt [en ja, ik zeg hier bewust Pakistan], en weet ik veel wat nog meer, en dan had Niall haar moeten troosten of weet ik veel wat voor eelske scenario's je nog meer kan bedenken... and that's why I love Joy. Ze is zo puur, natuurlijk, niet compleet meisjesachtig en absoluut hilarisch.
    Without a doubt my favourite maincharacter ever.
    Dit trouwens ook:
    'Jumping together as in Jack and Rose in The Titanic?'
    'Exactly.'
    'How romantic! Except for the fact that he died, remember?'
    That's so genius. Want het is niet alleen hilarisch, het is ook, op een bepaalde manier heel erg romantisch dat hij het in eerste instantie voorstelt -maar dat je het dan heel erg nuchter houdt en niet kleffig door dat erachteraan te gooien. Love that.
    Oké. Dit was mijn ode aan dit verhaal. I hope you don't mind it's silly, unimportant and absolutely stupid, but I just don't really know what to say at this one except for the fact I absolutely looove it.
    Now my questions, they're gonna be cliché, but I want to know nevertheless 'cuz I love to know things like this:
    -Favourite book ever?
    -Favourite film ever?
    -Favourite song ever?
    -American or British -and what's your favourite accent, talking 'bout English in general?
    Ja. Dat wilde ik even weten.
    Dat was het dan weer -dan inbetweendance ik er weer vandoor.
    Totziens, malady <3

    1 decennium geleden
  • LoHaZaLiNi

    heeeeeeeeeeeey :D ik ga egt niet veranderen van Faavo Story! this one uis the best :D maar ik ga jouw favo wel lezen natuurlijk ^^ vraagjes?, tuurlijk!?
    shortje of rok?
    tv of pc?
    pooh beer of pokemon?
    Zayns zusje of Harry's vriendin?
    Grtz!!!! *Happy-Carrot-Attack ;D* <3

    1 decennium geleden
  • Lakoyaa

    Heheh, Ik heb nu juist in 2 dage heel je verhaal gelezen (lol)
    Ouhn, je schrijft echt goed, weet je?! Please ga snel verder, want ik weet niet hoelang ik het ga volhouden zonder dit verhaal xd xxx

    1 decennium geleden
  • Loves1D

    heeel je verhaal gelezen, love it! <3

    1 decennium geleden
  • XxSoccerxX

    Dit is zoooooo nicee!!
    Please laat er nog vele delen volgen waarin ze allemaal dronken zijn...:D!!
    Snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen