Foto bij O77.

<3 I love each and every single one of you.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (80)

  • Aves

    Haha, idd. Nederland is op dat punt een geweldig land haha.. Hoewel, ik ben nog geen zestien, en ook niet van plan om mezelf gelijk in coma te zuipen als ik zestien ben, maar het feit dat we het RECHT hebben om te drinken dat geeft toch een bepaald gevoel van vrijheid ;)

    1 decennium geleden
  • Aves

    Weet je, ik kan héél goed voorstellen hoe het voelt. Mijn rug heeft namelijk nét geen c-sculiose. Hij is nét één centimeter te niet krom, haha. Maar daar heb ik vaak ook heel veel last van, tintelingen in mijn benen als ik heel veel heb rondgeslenterd in bijvoorbeeld een stad, last van mijn rechter heup (de kant waarnaar mijn rug afwijkt zegmaar) Maar het is lang niet zo erg als jouw, en ik heb het geluk dat mijn lichaam zich als het ware "rechttrekt".. Je kunt heel moeilijk zien dat ik krom ben en mijn rechterheup hoger staat dan mijn linker, dan kun je alleen zien als ik een bikini aanheb ofzo, want mijn al smalle taille is aan mijn rechterkant zichtbaar scherper..

    Ik wens je echt héél veel succes en sterkte ermee.

    Zo, nu kan ik dan eindelijk beginnen met het lezen van dit hoofdstukje..

    1 decennium geleden
  • Moodney

    Aawwh zo lang niet paardrijden, dat zou ik verschrikkelijk vinden (rij zelf ook paard) echt zo veel suc6 met dat!!
    haha please ga snel verder, ik wil zien wat Joy doet als ze dronken is XD

    1 decennium geleden
  • Euforia

    Oehhhhh snel verder!
    En veel beterschap alvast <3

    1 decennium geleden
  • lord

    Oeehhhhhhh verrderrrr!!!
    Bn benieuwd;p

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen