Foto bij O76.

<3

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (53)

  • ZeroGravity

    As I already told you, I believe, vind ik het dus echt wel super dat je Joy niet tot een soort van onwerkelijke sterrenhemel oplift waar ze abnormaal gelukkig is met Niall en zich nooit zorgen hoeft te maken om van alles, en waar er geen paparazzi zijn en gemene fans en alles roze wolken zijn.
    En ik ben echt van haar omdat ze zo leuk op die twitterberichtjes [of wacht. ik hoor tweets te zeggen, don't I? :3] reageert. Want, het is natuurlijk veel beter dat je alles zo realistisch houdt -maar dan moet ze er wel het beste van maken, realistisch, meine ich. Snap je? XD Ik bedoel dus, dat je het realistisch en tegelijkertijd geweldig en romantisch houdt, omdat Joy zo'n kapot goed personage is. Get that? Cool.
    Verder wil ik nog even zeggen dat ik nog steeds een überfan van je story ben, en het plot en je luchtige, heerlijke schrijfstijl die ik echt op zou eten als het een koekje was, 'cuz it would be one HELL of a great cookie. And. and. dat je dus niet zo onzeker moet zijn en zeggen dat je ons niet verdient, 'cuz you do. Dit is absoluut preciés de story die het verdient om als eerste op Quizlet 1000 abo's te halen ['cuz I suppose it is.] Niet alleen omdat het zo'n geweldig plot is dat onmogelijk gehaat kan worden, omdat het realistisch is en je karakters mensen zijn en geen platte prutpopjes, of omdat gewoon alles aan dit verhaal perfect en amazing is, maar óók, heel erg, omdat je zelf zo'n superlief persoon bent. As in, ik ken je eigenlijk nauwelijks, maar ondanks het feit dat je fucking 1000 abo's hebt [I mean, be PROUD of that, 'cuz you should -but not arrogant, 'cuz arrogance is different from pride not saying you act arrogant, but you get me], kreeg ik toch nog af en toe een berichtje van jou omdat je me wilde vertellen hoe blij je was met mijn reactie. Ondanks het feit dat je de populairste story ooit op deze site heb geschreven, ga je niet naast je schoenen lopen of weet ik veel wat. [want soms merk je dat gewoon aan dingen die schrijvers tegen hun lezers zeggen.] Ondanks dat alles, neem je bijna altijd even tijd om even wat van je vrolijkheid op ons over te stralen in een lief, grappig berichtje onderaan je nieuw hoofdstuk. I mean, I don't know a lot about you, but the things I dó know, tell me you're a really sweet person that deserves all this. So don't doubt that, 'cuz you do.
    And I would never hate you. Het maakt mij echt totaal niet uit als je niet post, want ik, en al je andere lezers, snappen heus wel dat je nog een ander leven hebt naast Q.
    En ik wens je veel beterschap met wat je dan ook hebt, and that you'll be okay soon and that you'll just be able to make the best out of the time in your wheelingchair [ik bedoel, rolstoelraces houden in openbare gebouwen met denkbeeldige vrienden met snorren en zo] en dat je eroverheen komt dat je je examens niet gehaald hebt. Next time will be your time, won't it? :3
    En ik hoop. dat je me niet irritant vind omdat ik je begin tegen te spreken, en ik hoop dat ik je een beetje moed aan kan praten and you feel just slightly better after reading this. Want zelfs al kan ik het scrolbalkje rechts nauwelijks nog zien, voelt het nogniet alsof ik het juiste en genoeg gezegd heb.
    Als ik nu gewoon de kudoknop nog even voor je vermoord en je nog eens vertel hoe geweldig dit verhaal is en dat het altijd blijft smaken naar meer, word je daar dan blij van? :3
    <3

    1 decennium geleden
  • SpeedOfLove

    Zoveel sterkte met alles(flower)
    Wel weer een super stukje :] Snel verder plz!

    1 decennium geleden
  • TRANQUILLAx

    Jammer dat je niet geslaagd bent. :c
    Maar wel snel verderrr ! (H)

    1 decennium geleden
  • giante25

    Wat is er met je gebeurd dan??? Ben je gevallen ofzo???
    I Dont Hate You! I Love You! (H)
    Het is best wel K*t dat je niet geslaagd bent.
    Maarjhaa....je kon er Niks aan doen toch?

    * Véél Kusjes En knuffels (H) *

    - Gianté -

    1 decennium geleden
  • Kreynta

    woww wat is er allemaal gebeurd??
    waarom zit je in een rolstoel??
    don't worry, I'll always stay abo
    just love this story <3
    Xx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen