#001
Eventjes een kleine waarschuwing - november is alweer een half jaar geleden en bovendien is het bij NaNoWriMo de bedoeling dat je zo veel mogelijk schrijft, niet zo goed mogelijk. Ik zal alles natuurlijk wel nog eens doorlezen en waar nodig aanpassen, maar ik ga niet het hele verhaal herschrijven. Ik heb er zelfs heel lang over getwijfeld of ik dit überhaupt wel wilde posten, want november is een beetje een waas en ik heb echt geen flauw idee meer hoe goed of slecht dit verhaal was. Dat jullie het even weten.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Dit is echt zo goed geschreven... Hmmm, ik heb een idee... Mag ik je handtekening? Dan heb ik iets waardevols voor later. 'Oke, en de handtekening van dé Square is verkocht aan die meneer hier vooraan voor vijfentachtig-duizend euro!'
1 decennium geledenWauw!
1 decennium geledenDit is echt indrukwekkend ik zat helemaal aan de iPad vast gekluisterd
ik vind het superspannend! Nu al hahaha(:
Kan niet wachten tot het volgende hoofdstukje
Snel verder<3
Meh, dat is dan ook de reden waarom ik persoonlijk niets emt di NaNiWriMo heb... Als ik schrijf, denk ik altijd heel goed na voordat ik iets verwoord. om nu speciaal voor zo'n maan, mét een specifieke deadline naar een bepaald aantal woorden te schrijven... Zoals je zei gaat eht dan niet omd e kwaliteit van eht schrijven en daar gaat het bij mij juist wel om.
1 decennium geledenMaar dat heeft hier niets mee te maken. 8D
Want ik vind het begin al fijn. ^^ dus ik kan niet wachten tot morgen een nieuw stuk komt.
Someday you're going to be a famous writer and I'll be all proud and i shall let you sign my book and tell you I used to read your Q-stories.