Hoofdstuk XXIII
Onverwachte wending nummer twee. :'D
Wesley snoof verontwaardigd. Je bent nu beroemd, dus de tabloids hebben interesse in je. Hij kon er geld voor krijgen, die gierige yank.
Oliver schoof misselijk zijn bord aan de kant. Dat klinkt wel als Mike.
Wesley snoof verontwaardigd. Je bent nu beroemd, dus de tabloids hebben interesse in je. Hij kon er geld voor krijgen, die gierige yank.
Oliver schoof misselijk zijn bord aan de kant. Dat klinkt wel als Mike.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
Hahhahahahhahaa, this is incredible
1 decennium geledenThank youuuuuuu
I'm laughing so hard right now
Ooooh dit hoofdstuk gaat meteen tot mijn favorieten behoren, echt, het is geweldig. <3
Hahhahaha, hoe Percy zich ook weer uitdrukt hier, I love him!
Jij schrijft zo ongelooflijk geweldig. En met dit hoofdstuk bewijs je maar eens weer dat je niet alleen heel goed kunt schrijven, maar ook nog eens heel goed humor in een verhaal kan verwerken, waardoor dit echt zo awesome is.
Oohhh ik hou van dit verhaal.
THANKYOU so much for writing and sharing with us! <3
This really made my day.
Xxx
geniale manier om te zeggen dat je homo bent:p
1 decennium geledenO, dit is echt geweldig Dat had Oliver natuurlijk niet verwacht.
1 decennium geledenOh my god, I am laughing so much.
1 decennium geledenDat is de meest geweldige manier om iemand in te lichten dat je op mannen valt. I applaud you, Percy.
Weer een geweldig hoofdstuk!