Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (35)

  • Squeaks

    Story: Puzzle Pieces - Niall J. Horan
    Elana Jane Carter heeft dan eindelijk de baan gekregen die ze altijd al wilde hebben. Na een paar moeilijke jaren, heeft ze alles dan toch weer bij elkaar geraapt en gaat ze er weer voor. Met frisse moed begint ze aan haar nieuwe carrière, haar dans carrière. Maar wat als alle puzzel stukjes die net op hun plaats zijn gevallen toch niet blijken te passen?

    Vraag: Hoe denk je dat je zou reageren als je de jongens ooit zou ontmoeten? Zou je huilen net zoals heel veel van die meisjes? Of daar gewoon staan met een big smile op je face?

    i love your story ! (:

    1 decennium geleden
  • SCORPlO

    (H)

    1 decennium geleden
  • maidenjoyce

    story: http://www.quizlet.nl/stories/77220/love-is-a-battlefield--one-direction/ Love is a battlefield

    "Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”- marilyn monroe.
    HELL YEAH!.

    het gaat over een meisje die door een klote vakantie bij haar vader op de een of andere manier in contact komt met one direction. Ze wordt verliefd op een jongen. Zal deze liefde stand houden, of zal een jaloerse ex alles verzieken?

    (beetje vreemd uitgelegd sorry)

    wat zou je meenemen naar een onbewoond eiland??

    1 decennium geleden
  • Tich

    Verhaal: Yes, wonders do exist ~ One Direction

    Samenvatting:
    Jessie is een meisje dat veel van dromen houd. Zij gelooft dat haar dromen op een dag zullen uitkomen. 1 droom is uitgekomen.. Haar grootste droom en wens. Maar ze is wel anders dan anderen, daarom is de vraag Kan zij met haar uitgekomen droom overweg?

    Sorry maar een klein stukje, omdat het een beetje lastig uit te leggen is waar het over gaat... :$ Maar goed, kijk maar wat je ervan vind.

    Vraag- Vind je Liam's haar leuker als het stijl is of als het krullend is?

    Snel verder want het is kei leuk (:

    1 decennium geleden
  • Sugarflake

    Verhaal: Caught in his eyeshttp://www.quizlet.nl/stories/77947/caught-in-his-eyes/
    Lisa, een vrolijk meid van 17 is al een paar maanden verliefd op haar leraar, niemand weet ervan behalve zij en haar beste vriendin Allysia. Stiekem is die leerkracht ook op haar, wanneer dat uitkomt en de starten de 2 in het geheim een relatie. Maar zal hun relatie stand houden?

    vraag: Stel dat je een dag met One Direction mocht doorbrengen, wat zou je die dag doen als je de activiteiten mag kiezen?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen