Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (35)

  • HVJzaynx

    GA GWN PLIEES VERDER MET JE VERHAAAL :$(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • XPAYNER

    heb je een vriendje?
    waar woon je?
    xxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • heycatnipp

    ik heb geen verhaal om te kunnen promoten maar ik heb wel een vraag (: :

    als je voor een dag een jongen van 1D was wat zou je dan doen?

    xx

    1 decennium geleden
  • 1Ddutchies

    I Wish ~ One Direction


    "They're living the life you wish you could live. Everything seems so perfect. But is it?"
    Kristin is a contestant of XFactor and meets her old friend Kaitlinn again who is a dancer at the show.
    Danielle Peazer, also one of the dancers, is Liam Payne's girlfriend and make the dreams of Kristin and Kaitlinn come true by planning a meeting with the boys from One Direction. Everythings starts out great.
    But when jealousy, hate, broken trust, ignorance and, most important, LOVE are beginning to take place, 'just' hanging out with the lads turns out to be different than they thought it would be..


    Question; als je voor 1 dag een jongen was, met welke famous girl zou je dan daten & waarom?
    xoxo

    1 decennium geleden
  • boudinexx

    story : why i have a famous brother
    link : http://www.quizlet.nl/stories/84167/why-i-have-a-famous-brother-ft-one-direction/
    het gaat over een meisje Boudine, zij heeft een broer en die heet Harry styles. haar broer is er de laatste tijd niet meer voor haar en ze raakt haar broer elke dag een stukje meer kwijt. dat kotm door zijn beroemdheid van one direction, daarom heeft ze ook een hekel aan die jongens. ze gaat in een dip raken en begint zich zelf te snijden eerst in haar pols, maar dat gaat steeds erger worden. totdat ze Liam payne een van de 1d boys haar gaat zoeken waneer ze erge ruzie had gehad met haar broer en was weggelopen. en dan krijgt ze gevoelens voor Liam, maar ze geeft niet toe aan haar liefde en ontmoet een jongen die haar niet goed behandeld. hoe gaat dit aflopen?
    vraag : hoe zou je het vinden als iemand van jou verhaal een boek van wil maken?
    love your storyyyyyyy!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen