Q&A *3
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (10)
FOOD 4-EVER!!
1 decennium geledenVett ubergaaf dat je mijn vragen als eerste beantwoordde <3 Luf youu!!
Whaha, heet dat btw niet kippenvleugels ofzo??
Geniaal antwoord op mijn 5e vraag
gaaf dat je je top3 verteld hebt
ik vind lego house ook leuk! ookal komt het woord lego house er maar 1x invoor ofzo, hij is leuk!!
precies hetzelfde antwoord bij mij qua zusjerelatie ;P
whaha, wil je echt met je kat naar onbewoond eiland. cool!
ahh die boys van the wanted zijn ZOOOOO lelijk (sorry)
says: *one one oneee direction*
hoop dan dat het niall/marjoleinverhaal niet zo afloopt zoals in de clip van call me maybe... en dat er dus echt kleine nialls komen enzoo!! <33 mag ik dan wel op de trouwerij komen en beschuit met muisjes krijgen??
kinderachtig dat je 1 van de 5 niet accepteert ofzo...
hee jaa je leeft nog!! dus kan er nu wel ff een volgend hoofdstukje komen!!
x
ben het met je eens over niall, hij zingt super goed en is net zo geweldig als de rest
1 decennium geledenHaha, Ik wil expres allen Nialler een extra lange knuffel geven.. En de rest niet;D Maar ik wil iedereen een knuffel geven dus als Nialler niet kijkt snel iedereen een knuffel geven . En dan Nialler doodknuffelen totdat hij weer blij is .
1 decennium geledenHahaha Walibi is ook echt Fucking leuk haha ik had toen ik er was echt i de goliath moeten gaan maar vergeten Hahah ik vond die witte het leukste gehehe
1 decennium geledenBij zouden ze na een week nooit meer van mij afkomen gehgege en dat van niall vind ik ook zo zielig
Ok. Ik ben het met je eens over Niall ik vind hem echt super! En ik kan eigenlijk alleen zijn stem ontdekken wanneer hij zingt en zo:)
1 decennium geleden