Foto bij Hoofdstuk XVI

Waarschijnlijk zal er komende week een lange stilte vallen aan mijn kant. Van zondag tot vrijdag heb ik namelijk een Spaanse gast, waardoor ik erg weinig tot geen tijd zal hebben voor Quizlet of om te schrijven.

Voor degenen die dit nog niet hadden gezien bij mijn andere story heb ik echter wel nog een nieuw verhaal. Het is Albus/Scorpius slash, maar met Lily als hoofdpersoon. Ik heb het al bijna afgeschreven en het telt acht of negen hoofdstukken, waarvan ik er komende week iedere dag eentje zal activeren.
Magical Matchmaking in six easy Steps.


Oliver zuchtte en ging op zoek naar een schone sportbroek, tegen beter weten in hopend dat Wesley zijn geweldige gespreksonderwerpen voor zich zou houden.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Phlegethon

    Als het nu niet bijna middernacht was, zou ik zo door hebben gelezen.. hoewel dat mij gisteren ook niet heeft gestopt..

    1 decennium geleden
  • VamPrincess

    op dit moment is het wel een voordeeltje voor oliver dat percy geen vrienden heeft, zo heeft hij geen smoesje! ;p

    snel verderrrrr!!

    1 decennium geleden
  • Muze

    Olah, we have someone suffering from a serious case of love denial. xD

    Wacht, waar is Wesley nu? En moet Oliver nu niet gaan hardlopen? Ach, dat komt wel . Momenteel zou ik eigenlijk meer moeten denken aan arme eenzame Percy. Heeft hij zijn vriendin dus eigenlijk gedumpt of gezegd waar hij momenteel verbleef? die zou echt door de rooie gaan denk ik. En hij zou met haar kunnen afspreken, aangenaam gezelschap of niet. Het is nogal raar om een lief te hebben zonder er iets mee te doen. Ach ja, daar komt later nog wel iets over.
    Arggh, ik haat wachten. Verder

    1 decennium geleden
  • SPECS

    Awh arme Percy hij moet echt.wat vriendem krijgen.

    1 decennium geleden
  • Escritura

    Woo *O* Jammer dat er even geen stukjes komen, maar valt te begrijpen.
    Kan niet wachten op het volgende deel!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen